سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 87253
|
11:03 - 1399/07/20
نسخه چاپی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل:

فرش قرمز اردبیل به روی سرمایه‌گذاران پهن است

فرش قرمز اردبیل به روی سرمایه‌گذاران پهن است
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: فرش قرمز ما در مقابل سرمایه‌گذاران پهن بوده و این اداره کل با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مداوم تلاش می‌کند پروژه‌های گردشگری استان هرچه سریع‌تر در مدار بهره‌برداری قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، نادر فلاحی در جریان بازدید از طرح‌های گردشگری نیر و سرعین اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه‌های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی در حوزه گردشگری شهرستان‌های نیر و سرعین مناسب و مطلوب است.

وی افزود: با افتتاح این پروژه‌ها در سفر آتی وزیر میراث‌ فرهنگی به استان، شاهد پویایی بیشتر گردشگری این شهرستان‌ها و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان منطقه باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: پیگیری‌های لازم برای رفع برخی مشکلات سرمایه‌گذاران انجام می‌شود تا زمینه برای رفع آنها فراهم شود.

فلاحی با اعلام تصویب طرح جامع گردشگری منطقه بولاغلار نیر بعد از ۱۵ سال، از آمادگی این اداره کل برای حمایت از سرمایه‌گذاران خبر داد و ابراز داشت: رونق و توسعه بخش گردشگری در استان در سایه حمایت از سرمایه‌گذاران رخ خواهد داد.

وی تصریح کرد: فرش قرمز ما در مقابل سرمایه‌گذاران پهن بوده و این اداره کل با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مداوم تلاش می‌کند پروژه‌های گردشگری استان هرچه سریع‌تر در مدار بهره‌برداری قرار گرفته و منافع اقتصادی آن نصیب سرمایه‌گذاران و مردم شهرهای استان شود.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد