سرویس: استانی
کد خبر: 87266
|
13:58 - 1399/07/20
نسخه چاپی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل خبرداد:

ثبت 49 میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

 ثبت 49 میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در شش ماه گذشته سال، 49میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، کلیم الله وثوقی ظهر امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت دوربین‌های ثبت تخلفات و محور‌های پر تصادف استان اردبیل، اظهار داشت: هوشمندسازی محور‌ها و حمل ونقل جاده‌ای مهم‌ترین برنامه دولت در استان اردبیل است.

وی با اشاره به ثبت ۴۹ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان در ۶ ماه گذشته، افزود: در مدت یادشده ۶ میلیون و ۶۴۶ هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی در محور‌های مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل ثبت ۳ میلیون و ۵۳۹ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان را یادآور شد و گفت: بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران سه راهی سربند و بالعکس با ۲۴۷ هزار تخلف و جعفرآباد پارس آباد با ۲۲۳ هزار تخلف سرعت غیرمجاز ثبت شده است.

وثوقی میانگین سرعت در محور‌های یادشده را ۸۳ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و ابراز داشت: سرعت متوسط استان در ۶ ماه گذشته ۷۰ کیلومتر بر ساعت بوده است.

وی از شناسایی ۳۲ هزارو ۴۲۴ تخلف اضافه تناژ و سرعت غیرمجاز توسط سامانه‌های توزین حین حرکت (WIM) و ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت خبر داد و تصریح کرد: از این میزان بیش از ۱۵ هزارو ۶۲۳ مورد تخلف جهت اعمال قانون به پلیس راه کشور ارسال شده است.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد