سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 87294
|
02:40 - 1399/07/22
نسخه چاپی

امام جمعه شهرستان گرمی :

سرمایه گذاران، سرداران و رزمندگان جنگ اقتصادی هستند

سرمایه گذاران، سرداران و رزمندگان جنگ اقتصادی هستند
امام جمعه شهرستان گرمی گفت: در وضعیت اقتصادی کشور که یک جنگ اقتصادی است، سرمایه‌گذاران، مثل رزمندگان اسلام که سینه سپر کرده و پرچم اسلام را زنده نگه داشتند در خط مقدم نبرد اقتصادی قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت‌الاسلام یداله صفری امام جمعه شهرستان گرمی شب گذشته در دیدار با سرمایه‌گذار و مدیرعامل پل معلق شیشه‌ای هیرگفت: در وضعیت اقتصادی کشور که یک جنگ اقتصادی است، سرمایه‌گذاران، مثل رزمندگان اسلام که سینه سپر کرده و پرچم اسلام را زنده نگه داشتند در خط مقدم نبرد.

وی  تصریح کرد: سرمایه گذاران در جنگ اقتصادی در واقع سرداران و رزمندگان این جنگ به‌شمار می‌روند.

حجت‌الاسلام یداله صفری در ادامه سخنان خود بر حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاری در شهرستان گرمی، اعلام حمایت کرد و گفت: ما از حضور سرمایه‌گذاران در شهرستان حمایت می‌کنیم و آماده پیگیری و رفع موانع و بروکراسی اداری هستم.

علی حسین‌زاده، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرمی نیز در این دیدار گفت: گردشگری به‌عنوان محور توسعه در دستور کار قرار گرفته و بر اساس برنامه‌ریزی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان توسعه این بخش در سال‌های اخیر شتاب بیشتری به خود گرفته است.»

وی افزود: «به سهم خود مصمم هستیم از سرمایه‌گذاری مدیرعامل پل معلق شیشه‌ای هیر در این شهرستان تمام قد حمایت‌های لازم را انجام دهیم.

حسین عباسی‌نیا سرمایه‌گذار و مدیرعامل پل معلق شیشه‌ای هیر نیز با بیان اینکه امیدواریم با همکاری نماینده و مسئولان شهرستانی روند اجرای طرح‌های گردشگری تسهیل شود، از زحمات و تلاش‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گرمی قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد