سرویس: اقتصادی
کد خبر: 87301
|
10:15 - 1399/07/22
نسخه چاپی

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان اردبیل:

12 قرار داد راکد در شهرک های صنعتی اردبیل فسخ شد

12 قرار داد راکد در شهرک های صنعتی اردبیل فسخ شد
مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان اردبیل با اشاره به ضرورت تعيين تكليف پرونده‌هاي راکد و حمایت از باز فعال سازي واحدهاي تولیدی غيرفعال، از برگزاری جلسات هیات حل اختلاف و داوری با هدف آزاد سازی اراضی راکد در شهرک های صنعتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، محمد اهلي صبح امروز در حاشیه برگزاری جلسه هیات حل اختلاف و داوری، اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسات، حمايت از سرمایه گذاران واقعی است که به منظور جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال و فسخ قراردادهای راکد در شهرکهای صنعتی انجام می شود.

وی افزود: شرکت شهرك های صنعتی بر اساس دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرک ‌های صنعتی ایران و در راستای انجام تعهدات طرف‌های قرارداد، پس از ارسال اخطار و تجدید وقت، نسبت به تعیین تکلیف قراردادهای راکد و فعال نمودن اراضی غیرفعال در شهرک ها و نواحی صنعتی اقدام می كند.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان اردبیل یکی از ضروریات برگزاری این جلسات را آزاد سازی اراضی راکد در شهرک های صنعتی برشمرد و گغت: در صورت عدم آزاد سازی این اراضی، با گذشت زمان دیگر زمینی در شهرک های صنعتی وجود نخواهد داشت تا به سرمایه گذاران واقعی واگذار شود.

اهلی ابراز داشت: در این جلسه پرونده 33 قرارداد راکد به مساحت 5 هکتار مورد بررسی قرار گرفت كه در اين ميان، پرونده 12 قرارداد فسخ گردید و برای مابقی پرونده ها، فرصت مجدد برای انجام تعهدات مندرج در دفترچه قرارداد داده شد.

وی تصریح کرد: پس از فسخ قراردادهای راکد در جلسات هیات، اقدامات قانونی و قضایی برای قراردادهای فسخ شده برای آزادسازی این اراضی انجام می شود.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد