سرویس: اردبیل
کد خبر: 87302
|
10:32 - 1399/07/22
نسخه چاپی

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه بسیج استان اردبیل:

پویش نذر سلامتی به یاد شهدای مدافع سلامت در استان اردبیل اجرا می شود

پویش نذر سلامتی به یاد شهدای مدافع سلامت در استان اردبیل اجرا می شود
دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه بسیج استان اردبیل گفت:به یاد شهدای مدافع سلامت و در قالب رزمایش کمک مومنانه، پویش نذر سلامتی در استان اردبیل اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد قبل ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و در قالب گام سوم مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه،پویش نذر سلامتی با مشارکت پزشکان،دندان پزشکان و پرستاران در استان اردبیل اجرا می شود.

 
وی بیان کرد: در پویش نذر سلامتی پزشکان،دندان پزشکان و پرستاران با ویزیت و خدمات صلواتی به یاد شهدای مدافع سلامت در مطب ها و کلینیک های خود به قشر محروم جامعه خدمات تخصصی ارائه می دهند. 
 
دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه بسیج استان اردبیل با دعوت از عموم پزشکان،دندان پزشکان و پرستاران جهت پیوستن به پویش نذر سلامتی،افزود:این پویش از ۲۸ صفر همزمان با سالروز رحلت جانگداز پیامبر اکرم (ص)،شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) در استان آغاز می شود.
 
پیرجاهد افزود:در اجرای پویش نذر سلامتی دانشگاه علوم‌ پزشکی،خدمات بهداشتی و درمانی،سازمان نظام پزشکی،مجمع خیرین سلامت،بسیج جامعه پزشکی،بسیج سازندگی و مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل همکاری و مشارکت می کنند. 
 
نمایش جلوه هایی نو از ایثار و خدمت به مردم در پویش نذر سلامتی 
 
وی با قدرانی از خدمات و تلاش های مجاهدانه کادر بهداشت و درمان استان در مقابله با ویروس کرونا،گفت:کادر بهداشت و درمان در سخت ترین شرایط با ایثارگری و روحیه جهادی در کنار مردم هستند و با مشارکت در پویش نذر سلامتی جلوه های نو از ایثار و خدمت به مردم استان را به نمایش می گذارند.
 
دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه بسیج استان اردبیل بیان کرد:در گام سوم مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه از ظرفیت اقشار متخصص بسیج برای ارائه خدمات به اقشار محروم استان استفاده می شود.
 
پیرجاهد با اشاره به خدمات گروه های جهادی درمانی و بسیج جامعه پزشکی استان،تصریح کرد:در طول سال بسیج جامعه پزشکی و گروه های جهادی بهداشت و درمانی خدمات شایسته ای به اقشار محروم جامعه در مناطق محروم ارائه می دهند که شایسته قدرانی است.

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد