سرویس: سبلان ما
کد خبر: 87313
|
19:39 - 1399/07/22
نسخه چاپی

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در حاشیه ملاقات مردمی:

استقرار بازرس ویژه سازمان خصوصی سازی در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با پیگیریهای لازم دادگستری استان

 استقرار بازرس ویژه سازمان خصوصی سازی در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با پیگیریهای لازم دادگستری استان
عتباتی در حاشیه برگزاری ملاقات مردمی گفت: با پیگیری های لازم و مکاتبات انجام یافته و انعکاس حساسیت موضوع از سوی دادگستری کل استان اردبیل نهایتا بازرس ویژه سازمان خصوصی سازی در محل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان حاضر و تیمی متشکل از کارشناسان بازرسی کل استان اقدامات نظارتی وهماهنگی لازم را به عمل می آوردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان با حضور رئیس شوراهای حل احتلاف استان و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.

در این دیدار به درخواست ها و مشکلات حقوقی بیش از ۷۵ نفر از مراجعین رسیدگی شده و دستورات قضایی لازم صادر گردید.
ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان به همراه مسئولان قضایی استان با رعایت پروتکل های بهداشتی، روزهای سه شنبه هر هفته در محل ساختمان مرکزی دادگستری استان اردبیل برگزار می گردد.
عتباتی در حاشیه  برگزاری ملاقات مردمی اعلام کرد : با پیگیری های لازم و مکاتبات انجام یافته و انعکاس حساسیت موضوع  از سوی دادگستری کل استان اردبیل نهایتا بازرس ویژه سازمان خصوصی سازی در محل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان حاضر و تیمی متشکل از کارشناسان بازرسی کل استان به سرپرستی احد از قضات دادسرای پارس آباد اقدامات نظارتی وهماهنگی لازم را  به عمل می آوردند. 
عتباتی اعلام کرد کلیه وجوه حاصل از فروش محصولات این شرکت در حساب واحد متمرکز شده و امورات راجع به خرید ملزومات و هزینه های جاری اداره شرکت و پرداخت حقوق پرسنل و کارکنان و غیره  از این محل انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد