کد خبر: 87373
|
10:41 - 1399/07/26
نسخه چاپی

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل خبر داد:

برپایی موکب امام رضا(ع) با اولویت توزیع اقلام بهداشتی در اردبیل

 برپایی موکب امام رضا(ع) با اولویت توزیع اقلام بهداشتی در اردبیل
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل گفت: به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع) تعداد ۲۰۰۰ بسته معیشتی به همت خادمیاران آستان قدس رضوی اردبیل در بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت الاسلام اکبر قیامی با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام رضا علیه السلام، اظهار داشت: در راستای ترویج سیره رضوی برنامه‌های عزاداری در قالب فعالیت‌های فرهنگی، معرفتی و نیز کمک مومنانه در اردبیل در حال برگزاری است.

وی از برگزاری مراسم عزاداری در مساجد سلطان آباد و قائم آل محمد اردبیل خبر داد و افزود: در این مراسم برنامه‌هایی از قبیل سخنرانی با هدف بصیرت دهی و معرفت افزایی با اولویت تبلیغ و ترویج فرهنگ رضوی، مداحی در سوگ شهادت امام رضا علیه السلام با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی اجرا و تبرک حرم رضوی در بین عزاداران امام رضا علیه السلام توزیع می‌شود.
 
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل به تهیه ۲۰۰۰ بسته معیشتی به همت خادمیاران افتخاری رضوی در اردبیل اشاره و گفت: خادمیاران آستان قدس رضوی در شهر اردبیل، با هدف انفاق و دستگیری از خانواده‌های بی بضاعت، تعداد ۲۰۰۰ بسته‌های معیشتی از قبیل برنج و گوشت قرمز تهیه و توزیع این اقلام از صبح امروز شروع شده و تا عصر ادامه خواهد داشت.
 
حجت الاسلام قیامی با اشاره به برپایی موکب امام رضا علیه السلام در اردبیل، بیان کرد: موکب حضرت علی بن موسی الرضا، با اولویت توزیع ماسک و اقلام بهداشتی جهت مقابله با ویروس کرونا و نیز مواد غذایی بسته بندی در محل خیابان شهید معادی اردبیل برپا شده است.
 
وی تصریح کرد: راه اندازی غرفه کودکان با هدف تبیین آموزه‌های دینی و پیام‌های تربیتی و اهدا هدایا به بازدید کنندگان و نیز غرفه مشاوره فرهنگی، مذهبی و اخلاقی برای جوانان و بزرگسالان از دیگر بخش‌های موکب امام رضا علیه السلام در اردبیل است.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد