سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 87388
|
08:27 - 1399/07/27
نسخه چاپی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین:

برگزاری بیش از 26 برنامه فرهنگی ورزشی در سرعین/ ایجاد نشاط و سلامتی از اهداف هفته تربیت بدنی است

برگزاری بیش از 26 برنامه فرهنگی ورزشی در سرعین/ ایجاد نشاط و سلامتی از اهداف هفته تربیت بدنی است
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش، بیش از 26 برنامه فرهنگی ورزشی در سطح شهرستان سرعین برگزار می شود.

اصغر احدی جوان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت:  همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش، بیش از  26 برنامه فرهنگی ورزشی در سطح شهرستان سرعین برگزار می شود.

وی افزود: در اولین روز از این هفته حضور در مزار شهدا و نثار گل به این افتخار آفرینان آغازگر برنامه های فرهنگی ورزشی اداره ورزش و هیات های ورزشی خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین گفت: برگزاری مسابقات مختلف و متنوع ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی در رشته های تنیس روی میز، شطرنج، دارت برای کارمندان، دوچرخه سواری، دو و میدانی، بدمینتون آقایان و بانوان، ورزش های روستایی و بازیهای بومی محلی، ورزش صبحگاهی آقایان و بانوان، پرتاب توپ بسکتبال و نیز کوه روی عمومی از برنامه های مفرح این ایام یاد کرد و گفت: توجه ویژه به ورزش های همگانی در روستاها و نیز برپایی رقابت های بومی محلی از عمده ترین فعالیت اداره ورزش و جوانان در سطح سرعین خواهد بود.

احدی جوان تصریح کرد: برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش با اهداف توسعه ورزش قهرمانی و همگانی و با رویکرد ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین افراد جامعه برگزار می شود.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد