سرویس: اردبیل
کد خبر: 87406
|
19:04 - 1399/07/27
نسخه چاپی

فرماندار اردبیل:

مطالبات واحدهای تولیدی اردبیل پیگیری می شود

مطالبات واحدهای تولیدی  اردبیل  پیگیری می شود
فرماندار اردبیل گفت: در سال جهش تولید حمایت از واحدهای تولیدی خلاق و ڪارآفرین ڪه به صورت خوشه‌های صنعتی در مسیر تولید و اشتغال قرار دارند در دستور ڪار قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مسعود امامی یگانه فرماندار اردبیل روز یکشنبه در بازدید از دو واحد تولیدی شهرڪ صنعتی شماره یڪ اردبیل گفت: در حال حاضر واحد طراحی و تولیدی قطعات خودرو، موتورسیڪلت و لوازم الڪترونیڪی و روشنایی ابزار سبلان در شهرڪ صنعتی شماره یڪ اردبیل نقش مهمی در ارتقای تولید و رونق اشتغال در منطقه داشته ڪه ۵۰۰ میلیارد تومان برای این مجموعه سرمایه گذاری شده است. 

وی افزود: برای ۵۰۰ نفر نیز دراین مجموعه و زیرشاخه‌های قطعه سازی و مونتاژ اشتغال فراهم شده است.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه  در ادامه سخنان خود به مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل اشاره کرد و گفت: تامین مواد اولیه مهمترین مشکل واحدهای تولیدی اردبیل است که باید راهکار اساسی در اینخصوص اندیشیده شود.

وی همچنین بر فراهم شدن تسهیلات سرمایه گردش برای واحد تولیدی، خدماتی شیران نگار تاڪید ڪرد و گفت: این مجموعه نیز در راستای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در سطح ڪشور پیشگام بوده است.

امامی یگانه حمایت از سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی را اولویت اساسی دولت عنوان ڪرد و گفت: مشڪلات و مطالبات واحدهای تولیدی در اردبیل با جدیت توسط دستگاه‌های مسئول پیگیری شود.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد