سرویس: اقتصادی
کد خبر: 87407
|
12:57 - 1399/07/27
نسخه چاپی

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

افزایش قیمت دلار، مچ اقتصاد و معیشت مردم را خوابانده است/ روزه سکوت دولت پذیرفتنی نیست

 افزایش قیمت دلار، مچ اقتصاد و معیشت مردم را خوابانده است/ روزه سکوت دولت پذیرفتنی نیست
نماینده مردم اردبیل در مجلس با انتقاد از عملکرد ضعیف دولت در زها کردن قیمت ها به ویژه نرخ دلار گفت: در حالیکه مردم در آتش گرانی ساعتی قیمت ها می سوزند، دولت روزه سکوت گرفته و عکس العمل قابل دفاعی نشان نمی دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با انتقاد از عملکرد دولت گفت: در حالیکه مردم در آتش گرانی می سوزند، دولت روزه‌ی سکوت گرفته  و واکنشی در برابر کاهش قیمت ها نشان نمی دهد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس  با بیان اینکه رشد نرخ  صعودی دلار، مچ اقتصاد و معیشت مردم را خوابانده استد گفت: انتظار می رود رئیس جمهور با حضور در مجلس در برابر گرانی ها و وضعیت اقتصادی پاسخگو  باشد.
 
وی با انتقاد از مجلس فعلی با بیان اینکه مجلس نباید دچار روزمرگی شود، تصریح کرد: انفعال مجلس در برابر بی اعتنایی رئیس جمهور در موارد متعدد مانند بلاتکلیف ماندن وزارت صمت در حالی که مردم در آتش تورم می سوزند، به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
 
بدری خواستار شکست روزه سکوت دولت در این خصوص شد و گفت: امیدواریم طی روزهای آینده شاهد تحولات در فعالیت های دولت مبنی بر کاهش قیمت ها شویم.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد