سرویس: اقتصادی
کد خبر: 87418
|
10:30 - 1399/07/29
نسخه چاپی

نائب رئیس مجلس:

اجرای 8 پروژه مهم در اردبیل توسط قرارگاه خاتم/ 500 میلیارد تومان به پروژه های مهم عمرانی استان اختصاص یافت

اجرای 8 پروژه مهم در اردبیل توسط قرارگاه خاتم/ 500 میلیارد تومان به پروژه های مهم عمرانی استان اختصاص یافت
نائب رئیس مجلس از اختصاص 500 میلیارد تومان توسط قرارگاه خاتم الانبیاء به پروژه های مهم عمرانی استان اردبیل خبرداد.

علی نیکزاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهارداشت: با اختصاص بالغ بر 500 میلیارد تومان  توسط قرارگاه خاتم الانبیاء جهت اتمام  8 پروژه مهم در اردبیل آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین پروژه های استان اردبیل چهار بانده کردن جاده اردبیل به سرچم است، افزود: با تخصیص 500 میلیارد تومان از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء بزودی این پروژه از سمت سرچم به اردبیل به مصافت 55 کیلومتر آغاز می شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری اردبیل با توجه به اینکه تمامی اعتبارات لازم را از سوی وزیر راه و شهرسازی و هیئت دولت بطور کامل دریافت کرده است باید هرچه سریعتر پروژه های عمرانی شهری خود را آغاز و به اتمام برساند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی دیگر از پروژه های مهم شهری پل قدس اردبیل است، افزود: تمام اعتبارات لازم برای اتمام این پروژه به حساب شهرداری اردبیل واریز و تخصیص یافته است که دیگر هیچ بهانه ای برای تعلیق این پروژه مهم از سوی شهرداری اردبیل بجا نمانده است.

نیکزاد از تخصیص 36 میلیارد ریال برای بار اول از سوی بانک شهری و برای بار دوم  و سوم از سوی سفر نوبخت معاون برنامه و بودجه رئیس جمهور برای تکمیل پروژه پل قدس خبرداد و گفت: طبق قول شهردار اردبیل این پروژه باید تا دهه فجر سال 99 به اتمام برسد.

وی تصریح کرد: قرارگاه خاتم الاانبیاء قرار هست علاوه بر پروژه اردبیل به سرچم، پل قدس اتمام پروژه مهم و ملی راه آهن، بیمارستان و چهاربانده کردن جاده اردبیل به گرمی و اردبیل به مشگین شهر را تسریع و به پایان برساند.

خبرنگار: نرگس خاوندکار

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد