کد خبر: 87425
|
09:47 - 1399/07/29
نسخه چاپی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:

کمک مومنانه اصناف اردبیل به نیازمندان/300 بسته معیشتی توزیع شد

کمک مومنانه اصناف اردبیل به نیازمندان/300 بسته معیشتی توزیع شد
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب ویژه آسیب دیدگان بحران ناشی از کرونا قالب رزمایش کمک مومنانه 300 بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

رامین صادقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: اقلام حمایتی رزمایش کمک مومنانه با همکاری اتاق اصناف ، اتحادیه ها و تشکل های صنفی، بسیج اصناف و سازمان صمت استان اردبیل تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی افزود: رزمایش کمک مومنانه با همدلی و انسجام مردمی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب ویژه آسیب دیدگان بحران ناشی از کرونا به اجرا درآمد و در این رزمایش 300 بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: پس از انتشار ویروس کرونا و آسیب دیدن  اقشار مختلف جامعه، با توجه به ضرورت همکاری مردم در کمک به نیازمندان همه گروه‌ها از جمله اصناف و بازاریان و کسبه  که خود نیز از لحاظ اقتصادی آسیب دیده اند همانند سنوات گذشته احساس مسئولیت کردند و وارد کار شدند که جای تقدیر دارد.

صادقی تصریح کرد: کمک فعالان اقتصادی در قالب‌های مختلف شامل اقلام بهداشتی، ارزاق عمومی و کالای اساسی و ضد عفونی کننده  در چندین نوبت توزیع شده است.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد