سرویس: اجتماعی
کد خبر: 87431
|
10:55 - 1399/07/29
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی شهرستان سرعین:

استقرار اتاق مانیتورینگ در سرعین/ تجمع جارچیان با دروبین ها رصد می شود

استقرار اتاق مانیتورینگ در سرعین/ تجمع جارچیان با دروبین ها رصد می شود
فرمانده انتظامی شهرستان سرعین گفت: با استقرار اتاق مانیتورینگ و حوزه وظیفه عمومی نیروی انتظامی در شهرستان سرعین تجمع های جارچیان در ورودی شهر با نصب دوربین ها قابل کنترل خواهد بود .

محسن پور اسکندر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: بمناسبت هفته نیروی انتظامی اتاق مانیتورینگ و حوزه  وظیفه عمومی نیروی انتظامی در شهرستان سرعین ایجاد و استقرار یافته است .

وی با بیان این موضوع که نیروی انتظامی شهرستان سرعین در جهت ارتقای سطح خدمات به مردم در حال تلاش است افزود: برای احداث مرکز مانیتورینگ شهرستان بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده و عمده مشکلات ترافیکی شهر و همچنین تجمع های جارچیان در ورودی شهر با نصب دوربین ها قابل کنترل خواهد بود .

فرمانده انتظامی شهرستان سرعین گفت: با وجود افزایش آمار جرایم در سطح کشور ، با همکاری شهروندان در سال ۹۹ وقوع جرایم و به ویژه سرقت در شهرستان سرعین کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: شهر سرعین یکی از ۳۰ شهرستان کشور می باشد که در نیروی انتظامی کشور، اخبار  آن به صورت روزانه رصد و پیگیری می شود و این امر از اهمیت اجتماعی سرعین و ابعاد ملی مسائل در آن ناشی می گردد.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد