سرویس: اردبیل
کد خبر: 87439
|
15:00 - 1399/07/29
نسخه چاپی

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل مطرح کرد؛

ضرورت حفظ و ارتقای سلامت جسمی و روحی کارگران در سنگر تولید

ضرورت حفظ و ارتقای سلامت جسمی و روحی کارگران در  سنگر تولید
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل خواستار حل مشکلات کارگران شد و گفت: انجام برنامه ریزی های علمی و مدون برای حفظ و ارتقاء سلامت جسمی و روحی کارگران برای پیشبرد اهداف ترسیم شده در سنگر تولید لازم و ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت السلام سید کاظم موسوی رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل  بعد از ظهر امروز با حضور در دفتر معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن انتقاد از ، گفت: مشکلات و موضوعات کلان مردم تنها با تعامل و همکاری دولت و مجلس قابل حل است.

 وی ضمن تشریح جایگاه کارگران در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور به نحوه مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه استکبار جهانی،اشاره کرد و گفت: کارگران سربازان جنگ اقتصادی هستند و لازم است در تامین مایحتاج آنان تلاش شود.
 
این نماینده مجلس فراهم  کردن امکانات تفریحی و ورزشی را از حداقل ترین کار جهت قدردانی از این قشر تلاشگر جامعه عنوان کرد و گفت:  انجام برنامه ریزی های علمی و مدون برای حفظ و ارتقاء سلامت جسمی و روحی کارگران برای پیشبرد اهداف ترسیم شده در  سنگر تولید لازم و ضروری است.
 
در این جلسه که  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز حضور داشت، نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حل مشکلات کاری کارگران استان  از جمله پرداخت معوقات آن ها نیز تاکید کرد.
 
غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابراز امیدواری کرد دولت و مجلس با تعامل سازنده بتوانند، تصمیمات مناسبی در شرایط بسیار سخت و خطیری که داریم بگیرند.
وی از پیگیری ویژه و حل موضوعات و موارد مطروحه جلسات گدشته در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  خبرداد و گفت: همکاری و مساعدت لازم برای حل مشکلات و گرفتاری ها مردم شریف ایران، مرتبط با متولیان امر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  از اولویت های وزارت کار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به نیاز های استان خواستار تخصیص اعتبار جهت تعمیر و نگهداری مجموعه های فرهنگی و ورزشی این استان شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد