سرویس: اردبیل
کد خبر: 87450
|
03:30 - 1399/07/30
نسخه چاپی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، استان اردبیل:

خدمات میراث‌فرهنگی به بخش خصوصی واگذار می شود/ اجرای طرح آسان ‌خدمت در اردبیل

خدمات میراث‌فرهنگی به بخش خصوصی واگذار می شود/ اجرای طرح آسان ‌خدمت در اردبیل
مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل از واگذاری خدمات میراث‌فرهنگی به بخش خصوصی خبر داد و گفت: این کار در راستای سیاست‌های وزارت میراث‌فرهنگی در راستای کاهش تصدی‌گری بخش دولتی و کاهش ارتباط مردم با دستگاه اجرایی و جلوگیری از برخی فسادهای احتمالی انجام می شود.

 نادر فلاحی  مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل  در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، از افزایش خدمات الکترونیکی این اداره کل در استان خبرداد و گفت: ه منظور تکریم ارباب رجوع و تسریع در امور مراجعان و مردم به اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل طرح  آسان ‌خدمت در اردبیل اجرا می شود.

وی از واگذاری خدمات میراث‌فرهنگی به بخش خصوصی خبر داد و افزود: این مهم در راستای سیاست‌های وزارت میراث‌فرهنگی در راستای کاهش تصدی‌گری بخش دولتی و کاهش ارتباط مردم با دستگاه اجرایی، جلب رضایتمندی مردم و جلوگیری از برخی فسادهای احتمالی هدفگذاری شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ارائه خدمات آسان و بدون منت به مردم را از مهمترین اهداف برشمرد و بیان کرد: این طرح با عنوان آسان خدمت در اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان پیگیری می‌شود تا امور مردم در کمترین زمان و با سلامت کامل انجام شود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد