سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 87457
|
12:31 - 1399/07/30
نسخه چاپی

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس:

مشگین شهر به برند لوازم خانگی شمالغرب کشور تبدیل می شود/ آغاز پروسه صنعتی سازی مشگین شهر

مشگین شهر به برند لوازم خانگی شمالغرب کشور تبدیل می شود/ آغاز پروسه صنعتی سازی مشگین شهر
نماینده مردم مشگین شهر در مجلس از آغاز فرایند صنعتی سازی این شهرستان خبرداد و گفت: احداث کارخانه بزرگ لوازم خانگی در مشگین شهر در واقع اولین گام در راستای جذب سرمایه گذاران موفق در شهرستان و صنعتی سازی این دیار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،  محمود عباس زاده نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از جذب سرمایه گذار موفق برای آغاز فعالیت اقتصادی در این شهرستان خبرداد و گفت: طی رایزنی های صورت گرفته برای اولین بار، یک سرمایه گذار موفق در زمینه تولید لوازم خانگی در مشگین شهر به فعالیت اقتصادی و اشتغال افرینی خواهد پرداخت.

وی با بیان اینکه این کار، قدم بزرگی برای ایجاد اشتغال پایدار در مشگین شهر است، گفت: در آینده نزدیک با جذب سرمایه گذاران موفق، مشکین شهر  به سمت صنعتی شدن پیش خواهد رفت.
 
این نماینده محلس از توافق برای خرید سوله های خالی و بلااستفاده اشخاص حقیقی و حقوقی و تبدیل آن به خط تولید خبرداد و گفت:  جهت تسریع فرایند سرماییه گذاری، طی فراخوانی یکصد هزار متر مربع سوله آماده و خالی موجود در شهرستان شناسایی و جهت اخذ قرار داد به سرمایه گذار معرفی شد.
 
عباس زاده  در ادامه سخنان خود به توافقات انجام گرفته با سرمایه گذار لوازم خانگی نیز اشاره کرد و گفت: تبدیل مشگین شهر به برند تولیدات لوازم خانگی در شمالغرب مهمترین توافقی بود که در زمینه آغاز فرایند سرمایه گذاری اخذ شد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به توافقات انجام گرفته با  همایون حائری  رئیس هیئت مدیره شرکت مدیریت شبکه برق ایران اشاره کرد و گفت: تامین اعتبار ارزی و ریالی پروژه زمین گرمایی سبلان و تصویب زمانبندی برای افتتاح فاز اول این پروژه تا اخر اسفند ماه سال جاری، احدات پست ۲۳۰ کیلوولت مشکین شهر برای تامین و تضمین برق لازم برای مصرف و توسعه آتی شهرستان تا  پایان آبان ماه سال جاری از جمله توافقات به عمل امده شرکت مدیریت شبکه برق ایران است.
 
وی از تصویب طرح جامع روشنایی شهرستان مشکین شهر نیز خبرداد و گفت: مقرر شد حداکثر تا دو سال آینده کلیه سیم های برق مسی از سطح شهرستان جمع اوری و برای امنیت و کمک به جلوه زیبای شهرستان، کابل های خودنگهدار جایگزین شود
 
عباس زاده خدمتگذاری به مردم مشگین شهر را اولویت برنامه های خود در مجلس عنوان کرد و گفت: تا پایان ماموریت خود با تمام وجود در رفع محرومیت های مشگین شهر  و مناطق تابعه ان تلاش خواهم کرد.
 
انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد