سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 87484
|
00:22 - 1399/08/03
نسخه چاپی

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان اردبیل:

اجرای پویش" لبخند رضایت"در استان اردبیل/ بیش از 5500 بسته کمک مومنانه بین دانش آموزان توزیع شد

اجرای پویش" لبخند رضایت"در استان اردبیل/ بیش از 5500 بسته کمک مومنانه بین دانش آموزان توزیع شد
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان اردبیل گفت: به همت فرهنگیان بسیجی ، در راستای کمک های مومنانه و در قالب پویش سراسری لبخند رضایت، تعداد 5569 بسته کمک معیشتی و تحصیلی بین دانش آموزان نیازمندان استان اردبیل توزیع شد.

سرهنگ سید محمد لطیفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در ادامه رزمایش کمک‌های مومنانه، در مرحله دوم این رزمایش، همزمان با سراسر کشور پویش سراسری لبخند رضایت در استان اردبیل نیز به همت سازمان بسیج فرهنگیان، خیرین و اداره آموزش و پرورش استان برگزار شد.

وی افزود: در مرحله دوم کمک های مومنانه تعداد 5569 بسته کمک مومنانه شامل، بسته های لوازم التحریر و تحصیلی، البسه، گوشی و تبلت، معیشتی و کمک نقدی با ارزش بیش از 12 میلیارد و 600 میلیارد ریال، بین دانش آموزان شناسایی شده نیازمند با نهایت تکریم و احترام توزیع شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان اردبیل با بیان اینکه جامعه فرهنگیان و آموزش و پرورش از همان روزهای آغازین شیوع کرونا در صحنه مقابله با این ویروس حضور دارند، گفت: فرهنگیان بسیجی در اوایل اقداماتی چون تولید ماسک، تهیه اقلام بهداشتی، سم زدایی معابر، اقدامات آموزشی و بهداشتی، کارهای فرهنگی رسانه‌ای، فعالیت های درسی و آموزشی خرید و اهدای تجهیزات پزشکی را داشتند که در ادامه و در راستای کمک مومنانه در حال خذمت رسانی هستند.

سرهنگ لطیفی با تاکید بر اینکه پویش لبخند رضایت همان کمک مومنانه است، ابراز داشت: در نظر داریم در ادامه این پویش با کمک خیرین، با تهیه تبلت و گوشی های هوشمند، نیازهای دانش آموزان کم برخورداری که امکان دسترسی به این اقلام و حضور در کلاس های مجازی و شاد را ندارند بر طرف سازیم.

وی ضمن قدردانی از مجموعه آموزش و پرورش استان اردبیل جهت حضور پررنگ در مراحل قبلی رزمایش کمک های مومنانه، تصریح کرد: در ادامه از این خانواده بزرگ، فرهنگیان و خیرین عزیز در خواست می شود تا ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا با پیوستن به پویش لبخند رضایت و جمع آوری کمک های مومنانه، برای برطرف کردن قسمتی از نیازهای دانش آموزان نیازمند استان تلاش کنیم.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد