سرویس: سبلان ما
کد خبر: 87503
|
12:23 - 1399/08/03
نسخه چاپی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خبرداد:

طرح هر کارمند یک حامی در اردبیل اجرا می شود/ فعالیت ۳۷۵۰ کارمند نیکوکار در سطح استان اردبیل

طرح هر کارمند یک حامی در اردبیل اجرا می شود/ فعالیت ۳۷۵۰ کارمند نیکوکار در سطح استان اردبیل
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه تاکنون ۳۷۵۰ کارمند نیکوکار در سطح استان اردبیل حمایت از ایتام و محسنین را برعهده گرفته‌اند، گفت: درصدد هستیم با همکاری‌های مضاعف دستگاه‌های اجرایی، بنگاه‌ها، اتحادیه‌ها و بانک‌های عامل بتوانیم ۳۷ هزار نفر از کارمندان خیر را نیز جذب طرح اکرام ایتام و محسنین کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،حسین دشتی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) پیش از ظهر امروز در جلسه «هر کارمند یک حامی» که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل برگزار شد، گفت: حامیان در هر ماه به صورت میانگین حدود ۳۰۰ هزار تومان به ایتام تحت حمایت کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه از طریق طرح «هر کارمند یک حامی» به دنبال افزایش سرانه ایتام و محسنین اردبیلی هستیم، گفت: افزایش سرانه پرداختی توسط حامیان، مسیر شکوفایی استعدادها و طی کردن پله‌های ترقی توسط ایتام را هموارتر خواهد کرد.

دشتی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه فرزندان مشمول طرح «محسنین» نیز به صورت ماهیانه ۱۱۰ هزار تومان دریافت می‌کنند، افزود: افزایش سرانه پرداختی و کمک‌های خیران موجب کاهش مشکلات ایتام و محسنین خواهد شد تا بتوانند آتیه‌ای درخشان را برای خود رقم بزنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۹۰۰ یتیم تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: حدود ۵۰۰۰ نفر از فرزندان خانوار تحت حمایت نیز در قالب طرح «محسنین» توسط حامیان حمایت می‌شوند.

وی با اعلام اینکه حامیان «طرح اکرام» بیش از هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد در شش ماهه نخست سال‌جاری کمک کرده‌اند، افزود: کمک‌های حامیان طرح اکرام در شش ماهه نخست ۹۹ نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته ۶۸ درصد افزایش داشته است.

دشتی با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۴ هزار حامی نیکوکار حمایت از ایتام و محسنین تحت حمایت را بر عهده گرفته‌اند، گفت: تلاش داریم در قالب طرح «هر کارمند یک حامی» از ظرفیت سایر خیران و نیکوکاران نیز برای رفع گرفتاری‌های فرزندان خانوار تحت حمایت بهره‌مند شویم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه تاکنون ۳۷۵۰ کارمند نیکوکار در سطح استان اردبیل حمایت از ایتام و محسنین را برعهده گرفته‌اند، گفت: درصدد هستیم با همکاری‌های مضاعف دستگاه‌های اجرایی، بنگاه‌ها، اتحادیه‌ها و بانک‌های عامل بتوانیم ۳۷ هزار نفر از کارمندان خیر را نیز جذب طرح اکرام ایتام و محسنین کنیم.

وی در ادامه سخنان خود به همکاری مطلوب کمیته امداد و اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و افزود: طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته امیدواریم بتوانیم از ظرفیت مناسب اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان‌های زیرمجموعه آن به نفع ایتام و محسنین بهره‌مند شویم.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد