سرویس: اردبیل
کد خبر: 87522
|
13:04 - 1399/08/04
نسخه چاپی

در حاشیه بازدید مسئولین اردبیل از پروژه مسکن ملی مطرح شد:

مسکن ملی در ۱۴ شهر استان اردبیل احداث می شود/ اولویت راه و شهرسازی برای واگذاری زمین، پرداخت وجوه در موعد مقرر است

مسکن ملی در ۱۴ شهر استان  اردبیل احداث می شود/  اولویت راه و شهرسازی برای واگذاری زمین، پرداخت وجوه در موعد مقرر است
مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه اولویت واگذاری زمین به ثبت نام کنندگان با افرادی است که وجه خود را واریز کرده اند، به سهمیه هزار و ۵۰۰ واحدی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت اشاره کرد و گفت: ۱۴ شهر استان اردبیل واجد شرایط لازم برای احداث مسکن ملی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، پیش از ظهر امروز اکبر بهنام جو استاندار اردبیل به همراه جمعی از مسئولان استانی با حضور در محل احداث مسکن ملی در جریان  روند احداث این پژوه مهم  قرار گرفت.

استاندار اردبیل در حاشیه این بازدید بر بکارگیری سازندگان توانمند تاکید کرد و گفت: سازه های احداث شده باید منطبق بر استانداردهای روز بوده و در آن علاوه بر زیباسازی نما،  به ایمنی نیز توجه ویژه ای شود.

محبوب حیدری مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز ضمن ارائه گزارشی از روند اجرایی احداث مسکن ملی در استان اردبیل گفت: طی فراخوان اعلام شده، ۱۳ هزار و ۲۴۵ نفر در سطح استان برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که  از این  میزان ثبت نامی، ۹ هزار و ۲۴۹ نفر از شهر اردبیل هستند.

وی با بیان اینکه  از این تعداد نیز تا کنون پنج هزار و ۸۳ نفر در کل استان و سه هزار و ۲۷۶ نفر در شهر اردبیل حائز شرایط شناخته شدند، گفت:از این تعداد نیز پنج هزار و ۸۳ نفر حائز شرایط در سطح استان سه هزار و ۴۷۱ نفر در کل استان تایید نهایی شده و در اردبیل ۲ هزار و ۹۵۷ نفر تایید نهایی شده است.

حیدری با بیان اینکه  اولویت راه و شهرسازی برای واگذاری زمین به افرادی است که وجه خود را واریز کرده اند، گفت:  تاکنون ۲ هزار و ۱۵۰ نفر نسبت به واریز وجه اقدام کرده اند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل در پایان سخنان خود به تعداد پروژه های در حال احداث نیز اشاره کرد و گفت:  از این تعداد نیز احداث ساختمان ۵۴۰ نفر شروع شده و سقف اول و یا ستون های این واحدها در حال اجرا است.

وی برای هزار نفر بعدی نیز از ۶۷ هکتار زمین در نظر گرفته شده استفاده می شور که طراحی آن نیز در مرحله اجرا است.

حیدری به سهمیه هزار و ۵۰۰ واحدی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت گفت: این تعداد برای ۱۴ شهر استان شامل می شود که در این شهرها نیز هزار و ۱۲ نفر واجد شرایط شناخته شده و ۲۴۲ نفر وجه اولیه را واریز کرده اند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد