سرویس: مذهبی
کد خبر: 87527
|
19:32 - 1399/08/04
نسخه چاپی

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل:

بمناسبت هشتم ربیع الاول محفل انس با قرآن کریم در اردبیل برگزار شد

بمناسبت هشتم ربیع الاول محفل انس با قرآن کریم در اردبیل برگزار شد
بمناسبت هشتم ربیع الاول مصادف با شهادت امام حسن عسگري(ع) و آغاز امامت حضرت ولي عصر(عج)، محفل انس با قرآن کریم با رعایت پروتکل های بهداشتی در اردبیل برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، بمتاسبت هشتم ربیع الاول مصادف با شهادت امام حسن عسگري(ع) و آغاز امامت حضرت ولي عصر(عج)، محفل انس با قرآن کریم بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد ميرزا بخشعلي با همکاری دبيرخانه كانون هاي خدمت رضوي استان اردبيل  و با رعایت پروتکل های بهداشتی  برگزارشد. 

حجت الاسلام و المسلمین‌ قیامی در این محفل نورانی، با تبریک آغاز امامت و ولایت تنها منجی عالم بشریت اسلام اظهار داشت: امروز جامعه ما بیشتر از هر روز دیگر به تمسک و تدبر به قرآن‌کریم نیازمند است چرا که دشمن در کمین تضعیف باورها و اعتقادات دینی و مذهبی مسلمانان جهان اسلام است. 

وی با اشاره به اینکه هر آنچه داریم از عنایت پروردگار متعال، قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام است، افزود: نوجوانان و جوانان امروزی را باید بیشتر از هر روز با قرآن کریم و اهل بیت علیه السلام اشنا و نزدیک کنیم. 
 
سئول نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل بیان کرد: دوری از قرآن کریم و اهل بیت علیه السلام همان دوری از باورها، اعتقادات دینی و مذهبی و دوری از ایمان قلبی به خداوند متعال است که باید با راه اندازی محافل قرآنی و برنامه های قرآنی بیشتر در با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.
 
در این محفل نورانی قاریان برجسته کشوری و استانی به تلاوت قرآن کریم پرداخته و مداحان در مدح حضرت مهدی (عج) به مدیحه سرایی پرداختند. 

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد