سرویس: اقتصادی
کد خبر: 87536
|
12:36 - 1399/08/05
نسخه چاپی

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان اردبیل:

موافقت اصولی احداث گاوداری 3 هزار راسی شستا در نیر صادر شد

موافقت اصولی احداث گاوداری 3 هزار راسی شستا در نیر صادر شد
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل گفت: موافقت اصولی جهت احداث گاوداری شیری 3 هزار راسی شرکت شستا در شهرستان نیر صادر شد.

شهرام محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: پیرو سفر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی به استان و تصویب احداث ۵ واحد گاوداری شیری ۳هزار راسی در شهرستانها، اواخر هفته گذشته جلسه اولیه در فرمانداری نیر با حضور دستگاه های اجرایی برگزار گردید.

وی افزود: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با همکاری نظام دامپزشکی و علیرغم تعطیلی رسمی، با نگاه به اهمیت موضوع ظرف مدت ۴۸ ساعت اولین موافقت اصولی را به نام شستا در شهرستان‌ نیر صادر نمود و امیدواریم مدیران شستا با درک عمیق از این فرش قرمز پهن شده برای این مجموعه سرمایه گذار، احداث واحدها را در سطح استان زودتر آغاز کنند.


رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی در ارسال پاسخ استعلامات جهت صدور پروانه تاسیس واحد مذکور سرعت عمل نشان دهند، تصریح کرد: این واحد بزرگ تولیدی با ۳هزار راس گاو شیری مولد و ۶هزار راس کل گله در زمینی به مساحت حدود ۲۳ هکتار احداث خواهد شد و نقش مهمی را در تولید و اشتغال زایی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد