سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 87542
|
17:05 - 1399/08/05
نسخه چاپی

فرماندار اردبیل :

استقرار اکیپ های نظارتی در مراکز پر ازدحام /تنها 40 درصد اردبیلی ها ماسک می زنند

استقرار اکیپ های نظارتی در مراکز پر ازدحام /تنها 40 درصد اردبیلی ها ماسک می زنند
فرماندار اردبیل گفت: طبق آماری که موجود است، ۴۰ درصد مردم از ماسک استفاده می کنند و این میزان با همراهی مردم بایستی افزایش پیدا کند .

مسعود امامی یگانه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،  ضمن اشاره به مصوبات شهرستانی مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت : فعالیت تالارهای پذیرایی با ۳۰ درصد ظرفیت و رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، نظارت مرکز بهداشت شهرستان و اتحادیه مربوطه ادامه خواهد داشت ‌.

امامی یگانه افزود: درخواستی که از مردم داریم این است که مراسمات عروسی در منازل، با توجه به کمبود فضا ، برگزار نشود.

فرماندار اردبیل ضمن تاکید بر نظارت بیشتر برای اماکن عمومی ، پاساژها و تالارها و صنوف مختلف گفت : مقرر شده   سازمان صمت و  اتاق اصناف در این زمینه با راه اندازی اکیپ های نظارتی به کنترل شرایط بپردازند .

وی تصریح کرد: استفاده از ماسک ، مواد ضدعفونی کننده و رعایت فاصله گذاری توسط کسبه مورد تاکید قرار گرفت .

امامی یگانه تاکید کرد: کلیه ارائه خدمات در سیستم حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی ها از طریق شهرداری اطلاع رسانی لازم صورت گرفته و نظارت لازم توسط سازمان تاکسی رانی و اتوبوس رانی شهرداری اردبیل انجام پذیرد‌.

وی افزود: از روز دوشنبه هفته آینده اماکن گردشگری و اقامتی شهرستان به مدت ۴ روز تا پایان هفته تعطیل  و در این شرایط علاقمند به حضور گردشگر خارج از شهرستان به شهرستان اردبیل نمی باشیم و موکداً توصیه می کنیم تا از سفرهای غیر ضروری پرهیز شود .

امامی یگانه با بیان اینکه اکنون اردبیل در شرایط خاص به سر می برد اذعان کرد: اگر روند افزایشی با همکاری مردم و دستگاه های اجرایی مدیریت نشود در روزهای آینده اخبار ناگواری از افزایش میزان بستری و آمار فوتی ها را شاهد خواهیم بود .

وی گفت: با همکاری بسیج و مرکز بهداشت شهرستان اکیپ های نظارتی بخش های مختلف در مراکز اولویت دار و پر ازدحام حضور خواهند داشت.

فرماندار اردبیل گفت: در خصوص رعایت دستور العمل های بهداشتی در مراکز خدماتی و ادارات ، فقط به افرادی که ماسک دارند خدمات ارائه خواهد شد .

وی در پایان عنوان کرد: ضمن قدردانی از همکاری مثبت مردم ، همچنان خواستاریم که استفاده از ماسک را حتما جدی بگیرند .طبق آماری که موجود است، ۴۰ درصد مردم از ماسک استفاده می کنند و این میزان با همراهی مردم بایستی افزایش پیدا کند .

 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد