سرویس: اردبیل
کد خبر: 87543
|
15:47 - 1399/08/05
نسخه چاپی

استاندار اردبیل خبرداد:

اختصاص ۶۰میلیارد تومان برای پایاب سد سبلان

اختصاص ۶۰میلیارد تومان برای پایاب سد سبلان
استاندار اردبیل از اختصاص و صدور مجوز پرداخت تسهیلات به میزان ۶۰میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پایاب سد سبلان خبر داد و گفت: تسهیلات سرمایه در گردش کارخانه شیرالات قهرمان نیز افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،اکبر بهنام جو استاندار اردبیل بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اخذ مجوز پرداخت تسهیلات به پایاب سد سبلان به مبلغ ۶۰ میلیارد تومان با هماهنگی بانک مرکزی خبرداد و گفت: بعد از ۱۵ سال انتظار کشاورزان منطقه، محدودیت صادر شده نیز در این محدوده لغو شد.

وی با بیان اینکه کار اجرایی پایاب سد سبلان آغاز شده است،گفت: کشاورزان با استفاده از آبیاری مدرن و تحت فشار راندمان تولید خود را بالا می برند و خبر خوشی برای کشاورزان منطقه خواهد بود.

بهنام جو در ادامه سخنان خود از افزایش ۲۰میلیارد تومانی تسهیلات سرمایه در گردش کارخانه شیرالات قهرمان در منطقه گرمی مغان نیز خبرداد و گفت:  قبلا نیز ۲۰میلیارد تومان از محل تبصره۵۲ مصوب شده بود که  با رایزنی های صورت گرفته ۲۰ میلیارد تومان دیگر به این مبلغ افزوده شد تا شاهد اشتغال زایی بیشتر در این مجموعه باشیم.

استاندار اردبیل به افزایش تسهیلات وام های روستایی نیز اشاره کرد و گفت: موافقت اولیه برای افزایش تسهیلات روستایی اعلام شده که در آینده نزدیک از کانال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به طرح های روستایی اعطا می شود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد