سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 87557
|
13:48 - 1399/08/06
نسخه چاپی

فرماندار شهرستان پارس آباد:

نظارت بر تولید، توزیع و قیمت گذاری نان از وظایف دولت است/ سهمیه نانوایی های با کیفیت و مشتری پسند افزایش می یابد

 نظارت بر تولید، توزیع و قیمت گذاری نان از وظایف دولت است/  سهمیه نانوایی های با کیفیت و مشتری پسند افزایش می یابد
فرماندار شهرستان پارس آباد نظارت بر تولید، توزیع و قیمت گذاری نان را از وظایف دولت دانست و گفت: در کنار افزایش سهمیه نانوایی های با کیفیت و مشتری پسند، با نانوایی های متخلف نیز برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما،ابراهیم امامی فرماندار شهرستان پارس آباد ظهر امروز در حاشیه بازدید از نانوایی های این شهرستان، گفت نان برکت سفره های مردم است و باید در تولید آن دقت زیادی شود.

وی با بیان اینکه به واسطه پرداخت یارانه های دولتی برای تولید نان، نان کالایی تعزیری محسوب می شود، گفت: بنابراین دولت موظف است بر تولید، توزیع و قیمت گذاری نان نظارت لازم را انجام دهد.
 
امامی در ادامه سخنان خود با انتقاد از رویه گذشته در توزیع آرد گفت:از این به بعد سهمیه نانوایانی که بتوانند رضایت مشتریان را در تولید نان با کیفیت و شیفت های کاری به دست آورند افزایش یافته و سهمیه نانوایان که نتوانند شرایط را برای رضایت مشتریان بهبود دهند کاسته خواهد شد.
 
وی افزود: مجوز نانوایی های متخلف در صورت تکرار تخلفات باطل خواهد شد.
 
فرماندار پارس آباد همچنین بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در نانوایی تاکید کرد و گفت: رعایت بهداشت یکی از ملاکهای مهم ارزیابی نانوایی ها خواهد بود.
 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد