سرویس: سیاسی
کد خبر: 87582
|
16:00 - 1399/08/10
نسخه چاپی

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین:

هراس تمدن رو به افول غرب از گسترش اسلام/ اظهارات خام مکرون قلب مسلمانان جهان را جریحه دار کرد

هراس تمدن رو به افول غرب از گسترش اسلام/ اظهارات خام مکرون  قلب مسلمانان جهان را جریحه دار کرد
نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین گفت: سخنان خام مکرون که در تداوم سیاست پراکنی و اسلام ستیزی غرب قرار دارد، آتش افراط گرایی را شعله ورتر می کند.

صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،با تاکید بر اینکه هفته وحدتی فرصتی برای همدلی و وحدت مسلمانان است، اظهار داشت: برادران اهل تسنن ساکن در بخش عنبراناستان اردبیل،با وحدت مثال زدنی نمادی از انسجام و یکپارچگی مسلمانان شیعه و سنی هستند.

وی با بیان اینکهاظهارات مغرضانه و به دور از واقعیت رییس جمهور فرانسه در مورد اسلام و مسلمین، قلب مسلمانان جهان را جریحه دار کرد،افزود: آنهایی که دم ازدموکراسی و آزادیخواهیمی زنند، به راحتی به عقاید و مقدسات مسلمانان جهان توهین می کنند.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:سخنان خام مکرون که در تداوم سیاست پراکنی و اسلام ستیزی غرب قرار دارد، نه تنها هیچ کمکی به  گسترش صلح و برادری در دنیا نمی کند بلکه آتش افراط گرایی را شعله ورتر می کند.

بدری با اشاره به اینکه تمدن رو به افول غرب از گسترش اسلام و فراگیر شدن آن به شدت در هراس است، تصریح کرد: افزایش اسلام‌ستیزی در غرب به ویژه در فرانسه و از سوی رئیس‌جمهور هتاک این کشور در همین راستا ارزیابی می‌شود.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد