سرویس: اقتصادی
کد خبر: 876
|
09:02 - 1391/08/09
نسخه چاپی

اردبیلی‌ها 650 میلیون تومان به زلزله‌زدگان آذربایجان کمک کردند

اردبیلی‌ها 650 میلیون تومان به زلزله‌زدگان آذربایجان کمک کردند
مدیر کمیته امداد امام خمینی ‌اردبیل گفت: مردم خیرخواه اردبیل 650 میلیون تومان برای زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی کمک مالی کرده‌اند.

به گزارش سبلانه جلیل قدیمی در گفت‌وگو با فارس در اردبیل، اظهار داشت: کمیته امداد به عنوان استان معین در اهر مستقر شده و برای نیازمندان آن منطقه در کنار کمک‌های مالی در حال ساخت واحدهای مسکونی هستیم تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما بتوانیم سرپناهی برای زلزله‌زدگان در این مناطق فراهم کنیم.

وی تصریح کرد:‌ زلزله رخ داده در آذربایجان‌شرقی که بسیاری از افراد این مناطق را بی‌خانمان ساخت ما را بر آن داشته تا بتوانیم با جذب کمک‌های مردمی احداث مسکن برای افراد آسیب‌دیده را در اولویت قرار دهیم که در این باب از مردم اردبیل انتظار داریم ما را در ساخت واحدهای مسکونی کمک کنند.

قدیمی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: ‌از ابتدای امسال 322 خانوار زیر پوشش کمیته امداد در اردبیل در قالب واحدهای مسکونی مهر ثبت‌نام کردند که به ازای هر خانواده هفت میلیون تومان وام نیز به آنها پرداخت شده است که براساس تعهد اداره راه و شهرسازی استان قرار است تا پایان امسال این واحدها تحویل داده شود.

این مسئول به اجرای طرح محسنین در دستگیری از نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت اشاره کرد و ادامه داد: خانواده‌های نیازمندی که هیچ‌گونه حامی ندارند از طریق کمک‌های پرداختی کمیته امداد بخشی از مشکلات آنها برطرف شده ولی ما در قالب این طرح از خیرین درخواست کمک و مساعدت می‌کنیم تا برخی از نیازمندی‌های این خانواده‌ها به شکل آبرومندانه جبران شده و تأمین شود.

وی یکی از اولویت‌های کمیته امداد را در کنار دستگیری از اقشار مختلف جامعه جذب کمک‌های مردمی به ویژه خیرخواهانه توصیف کرد و بیان داشت:‌ کمیته امداد در قالب طرح‌های مختلف حمایتی با دریافت حمایت‌های مستقیم و غیر مستقیم از طرف خیرین و عموم مردم سعی می‌کند یاریگر محرومان جامعه باشد که در این زمینه بخشی از تعهدات نیز از این طریق اجرایی و عملیاتی می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل از مردم خیرخواه اردبیل خواست تا با یاری رساندن به کمیته امداد به ویژه در آستانه فصل سرما نسبت به تکمیل پروژه‌های مسکن در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی، کمیته امداد اردبیل را بهتر از گذشته همراهی کنند.

انتهای پیام/‌

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد