سرویس: مذهبی
کد خبر: 87611
|
12:10 - 1399/08/10
نسخه چاپی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

تولید و نشر محتوا در فضای مجازی با موضوع سیره پیامبر (ص)/ اردبیل اسوه وحدت شیعه و سنی است

تولید و نشر محتوا در فضای مجازی با موضوع سیره پیامبر (ص)/ اردبیل اسوه وحدت شیعه و سنی است
جعفرزاده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: اردبیل اسوه وحدت شیعه و سنی است و در شهرستان هایی که برادران اهل تسنن ساکن هستند، اهالی با وحدت مثال زدنی در کنار هم زندگی می کنند.

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: پیامبر عظیم الشان اسلامبرای تمام بشریت اسوه است و پرداختن به شخصیت ایشان در تمامی زمان ها اهمیت ویژه ای دارد که هفته وحدت نیز بهترین زمان برای پرداختن به موضوع در ابعاد مختلف است.

وی با بیان اینکه جلسه علمای اهل تشیع و تسنن در استان اردبیل با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، افزود: تجلیل و دیدار از خانواده های شهید اهل تسنن در سراسر استان از جمله برنامه ها است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه اجرای برنامه ها مسابقات متنوع از جمله سیره نبوی در فضای مجازی و تولید محتوا در این فضا بسیار جدی خواهد بود، گفت: برای کودکان نیز مسابقات مرتبط نیز تهیه شده است.

وی بیان کرد: نشست های علمی مشترک در فضای برای پرداختن به شخصیت والای پامبر اکرم (ص) برگزار می شود؛ در یک کلام تلاش کنیم در این هفته پیامبر (ص) را بشناسیم و راه ایشان را ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده تصریح کرد: استان اردبیل اسوه وحدت شیعه و سنی است ، در شهرستان هایی که برادران اهل تسنن ساکن هستند، اهالی با وحدت مثال زدنی در کنار هم زندگی می کنند و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد