سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 87639
|
14:24 - 1399/08/11
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه خلخال :

بصیرت، ولایت‌مداری و دین‌باوری از ویژگی های بارز شهدای دانش آموز است

 بصیرت، ولایت‌مداری و دین‌باوری از ویژگی های بارز شهدای دانش آموز است
فرمانده سپاه ناحیه خلخال با بیان اینکه بصیرت، ولایت‌مداری و دین‌باوری از ویژگی های بارز شهدای دانش آموز است، گفت: شهید فهمیده‌ها و شهید فراهم اسدی‌ها درس‌آموخته مکتب امام خمینی(ره) و محصول تفکر والای ایشان هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، جهانبخش عطایی فرمانده سپاه خلخال در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموزی این شهرستان که با محوریت شهید دانش‌آموز «فراهم اسدی» در مقابل منزل این شهید برگزارشد،گفت: انقلاب اسلامی و نظام شکوهمند جمهوری اسلامی یادگار و امانت بزرگ شهدا است.

وی با اشاره به بیش از ۵۰ شهید دانش‌آموز در شهرستان خلخال طی هشت سال دفاع مقدس افزود: یکی از مشخصه اصلی شهدا، وجود بصیرت، ولایت‌مداری و دین‌باوری در آن‌ها بود.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال بیان کرد: شهید فهمیده‌ها و شهید فراهم اسدی‌ها درس‌آموخته مکتب امام خمینی(ره) و محصول تفکر والای ایشان هستند.

عطایی تصریح کرد: سرمایه امروز ما جوانانی هستند که دیروز در سنگرهای دفاع مقدس حاضر شدند و امروز در سنگر تعلیم و تربیت وظیفه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و ثمره خون شهدا را بر عهده دارند.

گفتنی است؛ به‌همت بسیج دانش‌آموزی سپاه شهرستان خلخال و دانش‌آموزان مدرسه دخترانه باقرالعلوم خلخال، طرح لاله‌های رویش برگزار شد و دانش‌آموزان با خانواده معظم شهدای خلخال دیدار کردند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد