سرویس: سیاسی
کد خبر: 87648
|
11:01 - 1399/08/12
نسخه چاپی

مسئول سازمان بسیج طلاب استان اردبیل:

درس عبرت برجام برای مسئولان/ تکیه بر توان داخلی تنها راه نجات کشور/ کشورهای غربی دنباله روی آمریکا هستند

درس عبرت برجام برای مسئولان/ تکیه بر توان داخلی تنها راه نجات کشور/ کشورهای غربی دنباله روی آمریکا هستند
مسئول سازمان بسیج طلاب استان اردبیل گفت: تنها راه عزت، اقتدار و نجات کشور تکیه بر توان داخلی است نه چشم دوختن به غرب و آمریکا.

حجت‌الاسلام سید محمد سید سیاح در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: حضرت امام (ره) آمریکا را شیطان بزرگ و رژﯾﻢ ﺻﻬﯿﻮﻧﯿﺴﺘﯽ را غده سرطانی معرفی کردند و به ملت های مسلمان، مخصوص ملت آزاده ایران هشدار دادند که به آمریکا و غرب تکیه نکنند.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلابی اسلامی نه با تکیه بر شرق و غرب، بلکه با خواست خود ملت رقم خورد، افزود: این بدین معنا نیست که ما خواهان تعامل با دنیا نیستیم، ولی دنیا فقط آمریکا و چند کشوری غربی نیست و خط قرمزهایی برای ملت ولایتمدار ایران در همه تعامل ها وجود دارد که نباید فریب طرف های مقابل را خورد.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان اردبیل با بیان اینکه برجام نمونه ای بارز از تکیه بر غرب و بد عهدی بود، گفت: بنا به گفتهدستاندرکاران این عهدنامه،نتیجه توافق برجام برای کشورچیزی در حد صفر و خسارت بار بود.

حجت‌ الاسلام سید سیاح ابراز داشت: در این توافق با اعتماد، داشته هایمان را در اختیار غرب و آمریکا قرار دادیم و آنها به هیچ کدام از وعده های داده شده عمل نکردند و نهایتا آمریکای جنایتکار از برجام خارج شد.

وی بیان کرد: طبق گفته مسئولین داخلی قرار بود با اعماد بر غرب تحریم ها برداشته شود ولی نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه تحریم روز به روز افزایش یافت و شرایط برای ملت ایران سخت شد.

این کارشناس با بیان اینکه کشورهای غربی در حقیقت دنباله روی آمریکا هستند، افزود: قرار بود این کشورها زیان های وارد شده به ایران در خصوص خروج آمریکا از برجام را جبران و تامین کنند که شعاری بیش نبود و  به کمترین تعهدات خود نیز عمل نکردند.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان اردبیل با تاکید بر اینکه برجام عبرتی برای دولت کنونی و دولت های آینده کشور است، اذعان داشت: ملت ایران تحمل این همه ضرر و زیان حاصل از اعتماد به آمریکا و غرب و بدعهدی آن ها را ندارند.

حجت‌الاسلام سید سیاح با بیان اینکه راه نجات کشور تکیه بر درون است، گفت: مقاومت و مقابله با استکبار و زورگویی های جهان، موجب دستیابی به عزت و اقتدار می شود.

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد