سرویس: سیاسی
کد خبر: 87657
|
13:16 - 1399/08/12
نسخه چاپی

امام جمعه سرعین:

نقض برجام مصداق بارز بدعهدی های غرب بود/افول آمریکا بیش از گذشته نزدیک است

نقض برجام مصداق بارز بدعهدی های غرب بود/افول آمریکا بیش از گذشته نزدیک است
حجت الاسلام اصغری امام جمعه سرعین گفت: پایبند نبودن آمریکا و طرف های غربی به توافقات برجام، مصداق بارز بدعهدی های این کشورها است.

حجت السلام محمود اصغری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ضمن تبریک فرا رسیدن 13 آبان، روز استکبار ستیزی، اظهار داشت: با مشاهده وضع کنونی آمریکا متوجه می شویم، کشوری که روزی ادعا می کرد تنها قدرت دنیا است، امروز در بدترین شرتیط امنیتی و اقتصادی قرار دارد.

وی افزود: دولت آمریکا شدیدا با کسری بودجه مواجه است و در مقابل قدرت های دنیا تبدیل به طبل تو خالی شده و صورت خود را نیز با سیلی سرخ نگه داشته است.

نماینده ولی ففیه در شهرستان سرعین گفت: داخل این کشور امنیتی وجود ندارد و طی روزهای گذشته شهروندان آمریکایی میلیون ها اسلحه از بازار تهیه کرده اند تا به اصطلاح امنیت خود را حفظ کرده باشند.

حجت الاسلام اصغری با بیان اینکه افول آمریکا روز به روز نزدیکتر می شود، اظهار کرد: تجمعات و اعتراضات خیابانی آمریکایی ها و منتهی شدن این اغتشاشات به انتخابات ریاست جمهوری، بیانگر نارضایی مردم این کشور و افول این شیطان بزرگ است.

امام جمعه سرعین با اشاره به اینکه برخی عناصری داخلی کماکان چشم به غرب و مذاکرات دوخته اند، تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی باید فکر توافق دوباره با غرب و آمریکا را فراموش کند، چرا که اعتماد ابران در برجام و نقض آن توسط طرف های مقابل، مصداق بارزی از بدعهدی غربی ها بود که باید درس عبرتی برای ما شود.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد