سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 87687
|
21:43 - 1399/08/13
نسخه چاپی

امام جمعه شهرستان نیر:

اسلام با مهر و محبت، فرانسه را فتح می کند/ افول آمریکا، دامن اروپا را هم خواهد گرفت

 اسلام با مهر و محبت، فرانسه را فتح می کند/ افول آمریکا، دامن اروپا را هم خواهد گرفت
امام جمعه شهرستان نیر به جنایات رژیم فرانسه در حق مسلمانان به ویژه کشورهای افریقایی اشاره کرد و گفت: همانطور که تسخیر لانه جاسوسی دست ایادی کفر و الحاد در نفوذ به ایران را قطع کرد، بیداری اسلامی در کشورهای منطقه نیز منجر به قطع دستان طمع و خون آلود آمریکا از خاورمیانه خواهد شد.

حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در گفتگو با  پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به تبین ویژگی های هفته وحدت پرداخت و گفت: این ابتکار جالب از برکات انقلاب اسلامی است تا برادران شیعه و سنی  در تعامل کامل با الگو برداری از سیره زندگی حضرت رسول اکرم(ص) به زیبایی تمام در کنار هم رندگی کنند.

وی با بیان اینکه دشمنی دشمن همواره وجود دارد به اقدامات شنیع و توهین آمیز دولت فرانسه به مقدسات اسلام اشاره کرد و گفت: کشور فرانسه در چند سال گذشته با خباثت تمام  اقدام به اهانت به مقدسات اسلام کرده  تا با تحریک مسلمانان بتواند به هدف خود که همانا اسلام ستیزی و جلوگیری از گسترش نفوذ اسلام در قلب اروپا است دست پیدا کند غافل از اینکه اسلام دین رحمت است و با محبت خود در قلوب جهانیان حکمرانی می کند.

 اسلام با مهر و محبت، فرانسه را فتح می کند

امام جمعه شهرستان نیر به جنایات رژیم فرانسه در طول تاریخ در حق مسلمانان در کشورهای افریقایی به ویژه الجزایر پرداخت و گفت: این اهانت ها از ارزش های اسلام در قلوب جهانیان نمی کاهد.

وی به نامگذاری فرزندان در کشورهای مختلف جهان اشاره کرد و گفت: طبق آمار اعلامی نام ائمه معصومین(ع) به ویژه محمد، نام مبارک پیامبر اسلام(ص) زینت بخش فرزندان مسلمانان در کشورهای مختلف جهان است و این نوید را می دهد که کشورهایی همچون فرانسه در آینده نزدیک به دست مسلمانان فتح خواهد شد.

حجت الاسلام نعمتی هراس اروپا از نفوذ و قدرت اسلام در جهان را عامل هتاکی آنان عنوان کرد و گفت: چراکه اسلام با منافع مستکبرانه آنها در تضاد است و با ورود اسلام به این کشورها در واقع منافع مستکبرین و مستبدین به خطر می افتد.

وی بیداری اسلامی در اروپا را نتیجه مهر و مجبت اسلام بین مردم جهان عنوان کرد و گفت: جدا از  مهر و محبتی که اسلام به همه ادیان دارد، دولت های اسلامی موظف هستند فراتر از دین با اتخاذ تدابیری همچون تحریم و قطع رابطه مانع تکرار این بی حرمتی ها در آینده شوند.

این مبلغ اسلامی در ادامه سخنان خود به رفتار پیامبر اسلام(ص) در زمان حکومت خود با سایر ادیان و کشورها اشاره کرد و گفت: سیره عملی و رفتاری نبی مکرم اسلام(ص) سراسر مهر و محبت و عطوفت بود امام در جهان امروز دولت های اسلامی موظف به حراست از دین و مقدسات اسلام هستند چراکه در برهه حساسی قرار داریم  و اسلام درحال فراگیر شدن جهانی است.

 بیداری اسلامی در کشورهای منطقه ، منجر به قطع دستان طمع و خون آلود آمریکا از خاورمیانه خواهد شد

وی به سالروز استکبارستیزی در کشور مان نیز اشاره کرد و گفت: همانگونه که تسخیر لانه جاسوسی منجر به قطع دست ایادی کفر و الحاد از ایران شد، به لطف انقلاب و بیداری اسلامی در اقصی نقاط عالم حاصل شده و هراسی به دل مستکبرین و مستبدین عالم افکنده است بطوریکه امروز آنها به استیصال افتاده اند و هرکاری می  هم می کنند تا از وضعیت موجود خارح شوند، بیشتر در اعمال نابخرادنه خود فروتر می روند.

امام جمعه شهرستان نیر در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات آمریکا اشاره کرد و گفت: همه تلاش های آمریکا برای حضور در خاورمیانه به خاطر ذخایر عظیم ثروت در این منطقه است و هرکسی که در این کشور سرکار بیاید چشم طمع به منطقه دارد بنابر این لازم است مردم منطقه با بصیرت افزایی، دستان آمریکا را برای همیشه از منطقه قطع کنند.

دنیا از طلم مستکبرین خسته شده است

وی با بیان اینکه امروز مردم دنیا از ظلم و ستم مستکبرین خسته شده اند، گفت: امروز همه کشور های جهان این نکته را دریافت کرده اند که دولت آمریکا به سایر کشورها نگاه حاشیه ای دارد و به دنبال استثمار انها است بنابراین شاهد این هستیم که کشورهای قدرتمند اروپایی نیز از آمریکا فاصله گرفته اند تا افول این کشور مستکبر دامن گیر آنها نشود ولی این تفکر هم رویایی بیش نیست چراکه همه مستکبرین  و ظالمین محکوم به فنا و نابودی هستند و این وعده الهی است.

حجت الاسلام نعمتی در ادامه سخنان خود به دستاوردهای جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: فتح عراق به دست حشدالشعبی ها و نفوذ حزب الله در لبنان و انصارالله در یمن همگی بیانگر قدرت جبهه مقاومت در منطقه است که بزودی این وصعت جهانی تر نیز خواهد شد.

لزوم تبیین درست وقایع تاریخی ایران در جهان

امام جمعه شهرستان نیر از مسئولین آموزش و پروش و دستگاه دیپلماسی خواست تا تبیین تاریخ بین مردم کشور و جهان، وقایع را همانگونه که است به سمع و نظر جهانیان براسنند چراکه دشمن با تحریف تاریخ سال ها است که به ایران اسلامی در اذهان جهانی ضربه زده است.

وی با بیان اینکه امروز تنها جسد پایگاه های آمریکایی در منطقه موجود است و درون انها تهی است، گفت: بزودی با آگاهی ملت های مسلمان بند و بساط آمریکائیها بزودی از منطقه خاورمیانه برچیده خواهد شد.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد