سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 87735
|
09:46 - 1399/08/17
نسخه چاپی

رئیس مجمع نمایندگان‌استان اردبیل:

ترامپ و بایدن فرقی ندارد؛ چاره اتکا به داخل است/ سفر فرمانده قرارگاه خاتم به اردبیل

ترامپ و بایدن فرقی ندارد؛ چاره اتکا به داخل است/ سفر فرمانده قرارگاه خاتم به اردبیل
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: اینکه ترامپ یا بایدن پیروز انتخابات شود برای ما فرقی نمی‌کند و ما باید روی پای خود بایستیم ؛ به اتکا به داخل داشته باشیم.

سید کاظم موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم به اردبیل سفر خواهد کرد.

وی  با اشاره به سفر  سعید محمد افزود:  ۵۰۰ میلیارد تومان در رابطه با عمران شهری و احداث چهار پل غیر هم سطح و نیز احداث بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی در محل سایت بهداشت و درمان  صورت می گیرد.

 رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: اخیراً برای ۲۰ محله و شهرک در خصوص ایجاد فاضلاب شهری اعتبار گرفته‌ایم که اسامی آنان را اعلام خواهیم کرد.

وی از پیگیری برخی مسائل و مشکلات از جمله مسیر روستاهای شهرستان نمین ، آبی بیگلو ، سوها ، تونل دوم حیران ، خیارک ، ثمرین و تزریق  ۳۵ میلیارد برای سد عنبران و.....خبرداد.

  نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مردم عزیز و وارسته محلات مختلف آگاه باشند که به مشکلات آنان واقف هستیم  گفت:  پیگیر مسائل و کاستی های آنان خواهیم بود بخصوص محلات ایران آباد و عدالت آباد هستیم.

موسوی  با اشاره به انتخابات آمریکا تاکید کرد: اینکه ترامپ یا بایدن پیروز انتخابات شود برای ما فرقی نمی‌کند و ما باید روی پای خود بایستیم ؛ به اتکای به داخل و استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های نیروی های داخلی و توجه به آسیب های کشور کنیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد