سرویس: استانی
کد خبر: 87778
|
11:30 - 1399/08/19
نسخه چاپی

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل خبر داد:

ساخت 10 مدرسه با مشارکت بنیاد علوی در استان اردبیل

ساخت 10 مدرسه با مشارکت بنیاد علوی در استان اردبیل
مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: با مشارکت بنیاد علوی 10 مدرسه در گرمی و انگوت ساخته می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، دولت لطفی صبح امروز در جلسه‌ ای که با حضور نماینده بنیاد علوی در استان و روسای آموزش و پرورش مناطق گرمی و انگوت برگزار شد، اظهار داشت: ساخت و تکمیل 10 مدرسه با مشارکت نوسازی مدارس و بنیاد علوی در دستور کار قرار گرفت.

وی از در دست اجرا بودن سه مدرسه از تعهدات قبلی بنیاد علوی با نوسازی مدارس استان اردبیل خبر داد و افزود: سه مدرسه سه کلاسه در مناطق آنقوتلار ، آرانچی و هدیلو در دست احداث بوده و هفت مدرسه دیگر در مناطق گرمی و انگوت در مرحله برگزاری مناقصه است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل از تعهد 67 میلیارد و چهارصد میلیون ریالی بنیاد علوی از محل تفاهم نامه سال گذشته و سال‌ جاری جهت مشارکت 50 درصدی در ساخت 10 مدرسه در مناطق محروم جهت رفع محرومیت و افزایش سرانه آموزشی این مناطق خبر داد و از اقدامات بنیاد علوی در این راستا قدردانی کرد .

علی قیطانی نماینده بنیاد علوی در استان اردبیل نیز در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت رفع محرومیت و ساخت و مقاوم سازی مدارس مناطق استان، افزود: امید است هرچه سریع تر و با کیفیت تر مفاد تفاهم نامه منعقده جهت رسیدن به اهداف و محرومیت زدایی از شهرستان گرمی شود .

وی احداث و تکمیل مدارس مورد تعهد بنیاد علوی را موجب افزایش سرانه فضاهای آموزشی مناطق گرمی و انگوت خواند و این امر را گامی مهم در جهت رفع محرومیت از مناطق محروم دانست.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد