سرویس: استانی
کد خبر: 87815
|
10:11 - 1399/08/21
نسخه چاپی

رئيس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل :

کمبود داروهای خاص کشوری است/تجهیز بیمارستان پارس آباد به دستگاه سی تی اسکن و MRI

 کمبود داروهای خاص کشوری است/تجهیز بیمارستان پارس آباد به دستگاه سی تی اسکن و MRI
رئيس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: کمبود برخی داروها بخصوص داروهای خاص، یک موضوع کشوری است و بطور جدی درصدد هستیم با نظارت مستقیم بیماران نیازمند در تهیه داروهایشان در سختی و تنگنا نباشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، شهرام حبیب زاده در جلسه شورای تامین شهرستان پارس آباد اظهار کرد: اختصاص دستگاه MRI به محض خریداری توسط وزارت بهداشت، بررسی وضعيت بیماری کرونا و تصمیمات اجرایی ستاد کرونای شهرستان، موضوع پدافند غیرعامل زیستی، بیولوژیکی و شیمیایی و توجه ویژه به موضوع آب منطقه و ایجاد زیرساختهای لازم و آزمایشگاه مورد نیاز و تلاش در جهت جلب کمکهای خیرین به حوزه سلامت شهرستان از جمله اهم موضوعات  مورد بحث در این جلسه بود.

وی نصب و راه اندازی دستگاه سی تی اسکن پارس آباد را از جمله موارد جدی پیگیری شده توسط دانشگاه عنوان کرد و افزود: با توجه به نیاز منطقه، مقرر شد این موضوع بطور جدی پیگیری و در هفته های آتی حل و فصل گردد.

رئيس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، با اشاره به اینکه کمبود برخی داروها بخصوص داروهای خاص، یک موضوع کشوری هست اظهار داشت: بطور جدی درصدد هستیم نظارت مستقیم در توزیع داروهای کمیاب را از طریق معاونت غذا و داروی دانشگاه انجام داده تا بیماران نیازمند در تهیه داروهایشان در سختی و تنگنا نباشند.

وی ضمن تجلیل از فعالیت و همکاری روحانیون و طلبه ها در غسالخانه ها بخصوص در دوران اپیدمی کرونا و مساعدتهای شایان توجه آنها، بر قدردانی مادی و معنوی از آنها تاکید کرد.

حبیب زاده  توسعه زیرساختهای آموزشی و ایجاد دانشکده در شهرستان پارس آباد را از اهداف مهم دانشگاه عنوان کرد و گفت: این موضوع در کنار سایر توسعه های توریستی و منطقه ای از اهمیت خاصی برخوردار بوده و در آینده جزو اقدامات جدی دانشگاه مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد