سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 87818
|
10:56 - 1399/08/21
نسخه چاپی

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سرعین:

پروژه بومگردی آلوارس دهه فجر به بهره برداری می رسد

 پروژه بومگردی آلوارس دهه فجر به بهره برداری می رسد
رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سرعین گفت: براساس پیشرفت فیزیکی پروژه بومگردی روستای آلوارس، پیش بینی می شود این طرح دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، یحیی نجار قابل صبح امروز در بازدید از پروژه بوم‌گردی روستای آلوارس اظهار داشت: روستای آلوارس دارای قابلیت‌های بالا برای جذب گردشگر بوده که با توجه به این امر پروژه بوم‌گردی در این روستا اجرا می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر این پروژه با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در حال اجرا بوده و مراحل تکمیل خود را سپری می‌کند که براساس پیشرفت طرح پیش‌بینی می‌شود در دهه فجر امسال شاهد بهره‌برداری از پروژه بومگردی روستای آلوارس باشیم.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین راه‌اندازی این پروژه را زمینه‌ساز جذب هر چه بیشتر گردشگران به منطقه دانست و گفت: گردشگران ورودی به شهرستان سرعین، در کنار بهره‌مندی از آبدرمانی‌های سرعین و سایر جاذبه‌ها می‌توانند از خدمات پروژه بوم‌گردی نیز بهره‌مند شوند.

نجار قابل تصریح کرد: توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی در روستاهای شهرستان از جمله رویکردها در راستای رونق گردشگری روستایی و بهره‌مند ساکنان روستاها از ثمرات آن است که در این زمینه اقدامات لازم انجام و با علاقمندان به اجرای طرح‌های بوم‌گردی نهایت همکاری را خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد