سرویس: اردبیل
کد خبر: 87825
|
19:19 - 1399/08/21
نسخه چاپی

همزمان با آغاز موج سوم کرونا انجام گرفت؛

تولید نماهنگ موج همدلی ویژه ایام کرونا در اردبیل +فیلم

تولید نماهنگ موج همدلی ویژه ایام کرونا در اردبیل +فیلم
نماهنگ «موج همدلی» همزمان با آغاز موج سوم کرونا در کشور توسط بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در اردبیل تولید و منتشر شد.

امیرحسین بهراد مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، از تولید نماهنگ « موج همدلی» ویژه ایام مقابله با ویروس منحوس کرونا در اردبیل خبرداد و گفت: این کار به منظور تقدیر از مدافعان سلامت و ایجاد روح حماسی بین جوانان  و جهادگران توسط بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل تولید و در فضای مجازی منتشر شد.

وی ضمن قدردانی از حمایت های دانشگاه فرهنگیان در تولید این اثر به معرفی عوامل اجرایی مؤثر در نماهنگ موج همدلی پرداخت و گفت: عباس رحیمی به عنوان شاعر، مهدی شریفی به عنوان تدوینگر، احسان ظهیری کارگردان و محمد الماسی نیز تنظیم این اثر هنری را بر عهده داشتند.

بهراد با بیان اینکه اجرای سرود این نماهنگ بر عهده گروه دانشجویی قادمون بود، گفت: سجاد دادپور و علی آزاده نیز کار فیلمبرداری این اثر هنری را بر عهده داشتند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل در پایان سخنان خود به هدف از تولید این نماهنگ فاخر پرداخت و گفت: این کار در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت نشان دادن کارهای جهادی با زبان هنر انجام گرفت تا ضمن تقدیر از زحمان مدافعان سلامت در راه مبارزه با ویروس کرونا، اقدامات جهادی مردم نیز با زبان هنر ، به صورت هنرمندانه به مردم نشان داده شود.

دانلود نماهنگ موج همدلی

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد