سرویس: استانی
کد خبر: 87831
|
14:51 - 1399/08/22
نسخه چاپی

درنشست هم افزایی فعالان رسانه اردبیل مطرح شد؛

رسانه ها و خبرنگاران مظلومانه در خط مقدم جنگ نرم ایستاده اند/ تحولات منطقه ای در قره باغ بصورت لحظه ای رصد شد

رسانه ها و خبرنگاران مظلومانه در خط مقدم جنگ نرم ایستاده اند/ تحولات منطقه ای در قره باغ بصورت لحظه ای رصد شد
سردار بابازاده از فعالیت های مظلومانه رسان های استان اردبیل خبرداد و گفت: رسانه مظلومانه در خط مقدم جنگ نرم ایستاده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سردار سرتیپ پاسدار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس ( ع) استان اردبیل اظهار داشت: خبرنگاران قشر مظلوم وغریب بوده و با این شرایط دلسوزانه در تنویر و اقناء افکار بینندگان تلاش می کنند که مصداق آن پوشش اخبار جنگ قره باغ بوده و جای قدردانی دارد.

سردار بابازاده با اشاره به اینکه در هرتکلیف و مسئولیتی به معنی واقعی باید بسیجی بود گفت: هرجایی که افراد دلسوز انقلاب هستند؛ بسیج بوده و لو کارت بسیج یا عضویت هم نداشته باشند.

وی در ادامه دشت مغان را از چند جنبه حساس ارزیابی کرد و افزود: امنیت منطقه مرزی شمال استان بسیار مهم بوده زیرا این دشت ملت وفادار و عشایر غیور و پشتییبان انقلاب داشته و از نظر کشاورزی نیز بسیار مهم است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به آرامش موجود در بین مردم نوار مرزی آین آرامش را مرهون فداکاری های شهدا و مجاهدت خاموش دانشمندان صنایع دفاعی و شجاعت مردم این دیار دانست.

بابازاده امید آفرینی بین مردم را مهم برشمرد و گفت: رسانه های کشور در برابر امپراطوری قدرتمند رسانه ای جهان ایستاده و در تنویر افکار مردم مجاهدت می کنند.

سردار سرتیپ جلیل بابازاده در پایان تاکید کرد: با استقرار تجهیزات نظامی لازم و با درک حساسیت موضوع نوار مرزی تدابیر لازم و هر نوع پیامد احتمالی؛ رصد، تحلیل، ارزیابی و تصمیم گیری شده است.

تحمیل وارونه وار رسانه های غرب بر افکار عمومی مردم

حجت الاسلام نجات فیاضی رئیس دفتر ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این وبینار که بصورت جمعی و استانی از ستاد سپاه استان پخش می شد؛ اظهار دشت:همانطوری که قبلا بارها گفته شده است؛ بسیج متعلق به هیچ گروه و حزب نبوده و توده ای از ملتِ متعلق به انقلاب است.

حجت الاسلام فیاضی ادامه داد: در هر کار خیر و بحران عمومی، بسیج به میدان آمده و کارایی خود را به اثبات رسانده است.

وی در ادامه با اشاره به قدرت رسانه ای در جهان افزود: رسانه های قدرتمند بیگانه حقیقت را کاملا وارونه و باور پذیر به افکار مردم دنیا تحمیل می کنند.

فیاضی با قدردانی از رسانه های استان بویژه صدا و سیمای مرکز استان و دیگر رسانه ها در دو موضوع انتشار برگزاری یادواره های شهدا و عزاداری ها در کوچه و محله با رعایت پروتکل بهداشتی و نیز بحث آگاهی دهی ویروس کرونا گفت: فرهنگ سازی راه های پیشگیری و اطلاع رسانی در باره کرونا از سوی رسانه های استان قابل تقدیر بوده و در باره یادواره شهدا و پخش و پوشش آن از سوی سیمای استان نیز موجب رضایت خانواده های شهدا شد.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ قره باغ بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان نیز تصریح کرد: جنگ و مناقشه در منطقه ما و همسایگی ایران نگران کننده بوده و آمریکا همیشه دنبال توسعه جنگ در مناطق آسیا بوده است.

فیاضی در ادامه با قدردانی از خبرنگاران مرزی استان، در پوشش لحظه ای و بموقع رویداد درگیری ها و اخبار آن، تلاش های آنان را تحسین کرد.

وی در ادامه هوشیاری رسانه ها را خواستار شد و گفت: عده ای قصد ایجاد آشوب با توسل به بهانه گرانی دارند که لازم است رسانه ها دراین خصوص هوشیار باشند.

وی در پایان سخنان خود از بیانیه رئیس جمهور کشورمان در خصوص آزادی قره باغ این اقدام را شایسته ارزیابی کرد.

در ادامه این جلسه ملاجوادی رئیس صدا و سیمای مرکز اردبیل این رسانه را در کنار بسیج و سپاه عنوان کرد و گفت: در هفته بسیج فعالیت و برنامه های بسیج از این شبکه پخش خواهد شد.

وی در ادامه بر ارتقاء کیفی پخش برنامه های بسیج و هم اندیشی این دو سازمان را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد