سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 87850
|
11:53 - 1399/08/24
نسخه چاپی

رییس حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال خبرداد:

تشکیل 8 پرونده ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه آق داغ

تشکیل 8 پرونده ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه آق داغ
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال گفت: با افزایش نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز خارج از محدوده های قانونی روستاها و تصرفات غیرمجاز در اراضی ملی در داخل محدوده منطقه حفاظت شده آق داغ، 8 پرونده تخلف تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مهدی کسائی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، با افزایش نظارت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال بر ساخت و سازهای غیر مجاز خارج از محدوده های قانونی روستاها و تصرفات غیرمجاز در اراضی ملی در داخل محدوده منطقه حفاظت شده آق داغ، منجر به تشکیل 8 پرونده تخلف در این زمینه و معرفی متخلفان به مراجع قضایی شده است.

 وی افزود: از طریق هماهنگی بعمل آمده با ریاست حوزه قضایی بخش خورش رستم و تشکیل اکیپ های بازدید با حضور نمایندگان ادارات مرتبط، بازدیدهای منظم از منطقه حفاظت شده آق داغ، جهت جلوگیری از تصرفات و ساخت و سازهای غیرقانونی در زیستگاه ها و ییلاقات منطقه به صورت اکیپ های مشترک انجام شده است.   

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال تصریح کرد: دوستداران محیط زیست در صورت مشاهده ساخت و ساز و تصرفات غیرمجاز در مناطق تحت مدیریت این شهرستان، می توانند با سامانه ارتباط مردمی 1540 محیط زیست تماس و اطلاعات و گزارش خود را ارائه نمایند.

منطقه حفاظت شده آق داغ به مساحت 88 هزار هكتار به دليل تنوع زيستي و وجود گونه ‌هاي نادر گياهي و جانوري مهم ترين منطقه تحت مديريت حفاظت محیط زیست استان اردبيل است.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد