سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 87887
|
12:46 - 1399/08/26
نسخه چاپی

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل:

ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در 10 محور برگزار می شود

ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در 10 محور برگزار می شود
مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل گفت: ششمین دوره از جشنواره رسانه ای ابوذر در 10 محور برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، علی لطفی پیش از ظهر امروز در نشست خبری جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در محل سالن سازمان بسیج رسانه استان اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: دوام انقلاب اسلامی بواسطه مردمی بودن این حکومت اسلامی است و جشنواره رسانه ای ابوذر نیز با الگو گرفتن از این رویکرد به موفقیت هایی در عرصه رسانه ای دست یافته است.

وی افزود: جشنواره رسانه ای ابوذر امسال ششمین دوره خود را در 10 محور شامل جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، بصیرت افزایی و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، کرونا و کمک مومنانه، چهل سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب اسلامی ،بسیج و حوزه های اقدام و امید آفرینی برگزار خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل گفت: اصحاب رسانه و قلم می توانند آثار تولید منتشر شده خود را از اول امسال در  بخش های تیتر، یادداشت، مقاله، عکس، موشن گرافی،اینفوگرافی، مدیا، گزارش خبری تلویزیونی و مکتوب، خبر و فیلم کوتاه به دبیرخانه جشنواره واقع در سالن ولایت، دفتر بسیج رسانه استان اردبیل تا پایان آذرماه تحویل دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمن با وضع تحریم های متفاوت و جنگ نرم، بذر ناامیدی را جامعه می پاشند رسانه های انقلاب می توانند در حوزه امید آفرینی نقش موثری ایفا کنند.

سرهنگ لطفی تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا زمان اختتامیه جشنواره بصورت دقیق مشخص نشده است اما در صورت ادامه رویه کنونی بیماری دی ماه و یا بهمن ماه امسال بصورت مجازی و از طریق صداوسیما مرکز استان اردبیل این مراسم برگزار شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل با اشاره به برگزاری فراخوان آثار حوزه زن و خانواده، بسیجیان خواهر می توانند در آن شرکت کنند، گفت: محورهای این فراخوان شامل نقش زنان و مادران، آموزش درسی فرزندان در ایام کرونا، شیوه های و راهکاری حفظ روابط همسران در ایام کرونا، مدیریت اقتصادی خانواده در کرونا، نقش زنان در پیاده سازی سبک زندگی ایرانی و اسلامی، تحقق سبک زندگی پیامبر و ائمه معصومین مولا علی (ع) و حضرت زهرا (س)،  تحکیم بنیان خانواده از طریق فرزند آوری در قالب مصاحبه، یادداشت، گزارش خبری اینفوگرافی و مقاله خواهد بود که مهلت تحویل آثار تا 15 آذرماه است.
 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد