سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 87895
|
10:45 - 1399/08/27
نسخه چاپی

صدیف بدری:

راه آهن اردبیل _مغان توسط قرارگاه خاتم اجرایی شود

 راه آهن اردبیل _مغان توسط قرارگاه خاتم اجرایی شود
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: کارهای مطالعاتی راه آهن اردبیل - مغان که توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء انجام شده است و انتظار داریم عملیات اجرایی این پروژه نیز توسط قرارگاه انجام گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، صدیف بدری در نشست مشترک مسوولان و نمایندگان استان اردبیل با سردار سعید محمد، فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء در محل استانداری از حضور موثر سپاه در اجرای پروژه های مختلف عمرانی و درمانی در استان اردبیل قدردانی کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس در این نشست افزود: زمان جنگ سپاه طلایه‌دار دفاع از کشور بود و در حوزه سازندگی و پیشرفت کشور نیز سپاه در عرصه های مختلف عمرانی خیلی خوب درخشید.

نمانیده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین گفت: نزدیک ۵۰ هزار میلیارد تومان مطالبات قرارگاه خاتم الانبیاء از نهادهای عمومی در کشور ظرفیت این قرارگاه را نشان می دهد و هیچ شرکتی نمی تواند چنین ظرفیتی داشته باشد.

 وی تصریح کرد: طی جلساتی که با مسئولان ذیربط برگزار شد  دولت ملزم به پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان مطالبات قرارگاه خاتم شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تشکر از پیگیری های نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و فرمانده سپاه حضرت عباس اظهار داشت: بزرگراه پارس آباد - مشگین‌شهر از ضرورت های استان بوده و  راه آهن اردبیل - مغان نیز که خود قرارگاه خاتم‌الانبیاء کارهای مطالعاتی آن را به انجام رسانده و انتظار داریم عملیات اجرایی هم توسط قرارگاه انجام گیرد.

 بدری با اشاره به ظرفیت درمانی سپاه تاکید کرد: با توجه به احداث بیمارستانی در شهرک کارشناسان اردبیل توسط سپاه این بیمارستان قابلیت تبدیل به بیمارستان ۲۰۰ تختخوابه را دارد.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد