سرویس: سبلان ما
کد خبر: 87902
|
15:40 - 1399/08/27
نسخه چاپی

با حضور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء انجام گرفت :

آیین کلنگ زنی فاز اول بیمارستان ۱۰۰۰ تختوابی اردبیل+فیلم

آیین کلنگ زنی فاز اول بیمارستان ۱۰۰۰ تختوابی اردبیل+فیلم
آیین کلنگ زنی فاز اول بیمارستان ۱۰۰۰ تختوابی اردبیل با حضور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سایت دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، پیش از ظهر امروزمراسم کلنگ زنی فاز اول بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی( ۵۴۰ تخت ) با حضور دکتر نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، مهندس بهنامجو استاندار اردبیل، سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان، نمایندگان مجلس، دکتر شهرام حبیب زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

در این مراسم سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به اهمیت این پروژه در ارتقای سطح درمان استان گفت: بسیار خوشحالم که امروز در استان اردبیل و در کلنگ زنی این بیمارستان حضور دارم.
 
وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) توفیق دارد که براساس توافق با وزارت بهداشت در ساخت پروژه های بزرگ بیمارستانی مشارکت داشته و امروز ۶۳۰۰ تخت در ۱۵ استان را اجرایی می کند.
 
در این مراسم دکتر حبیب زاده سرپرست دانشگاه نیز با اشاره به اینکه مطالعات این پروژه از یکسال پیش آغاز شده اظهار داشت: احداث فاز اول این پروژه در زیربنای ۵۴۷۰۰ متر مربع در ۷ طبقه و ۵۴۰ تخت توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) شروع خواهد شد.
 
وی گفت: این بیمارستان در امر درمان و آموزش استان اهمیت بسزایی خواهد داشت.
 
دکتر حبیب زاده ضمن قدردانی از مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) از تلاشها و حمایتهای استاندار اردبیل، نمایندگان مجلس و فرمانده سپاه استان در پیگیری برای احداث این پروژه قدردانی کرد.
 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد