سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 87931
|
09:07 - 1399/08/29
نسخه چاپی

فرمانده ناحیه عشایری شهرستان اصلاندوز:

گردان‌های سایبری خنثی کننده نقشه‌های دشمنان در فضای مجازی/ ۷۰ عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار می شود

گردان‌های سایبری خنثی کننده نقشه‌های دشمنان در فضای مجازی/ ۷۰ عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار می شود
فرمانده ناحیه عشایری شهرستان اصلاندوز گفت: امروز دشمنان از طریق فضای مجازی به دنبال تغییر باورها و اعتقادات جوانان کشور هستند که در همین راستا، بسیج برای خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان، گردان‌های سایبری را راه‌اندازی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حسین حسین‌زاده  در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: در هفته بسیج امسال ۷۰ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و.. در شهرستان اصلاندوز با شعار "بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرین" برگزار می‌شود که اغلب آن‌ها در بستر فضای مجازی بوده و برنامه‌های حضوری نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تعداد افراد محدود برگزار خواهد شد.

وی افزود: اطلاع‌رسانی گسترده از خدمات و دستاوردهای بسیج بر عهده اصحاب رسانه و خبرنگاران است که امید است این دستاوردها به بهترین شکل ممکن منعکس شود.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا، عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه، سرکشی به پایگاه‌های مقاومت، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری میقات صالحین، غربالگری خانه به خانه با مشارکت شبکه بهداشت و درمان و راه‌اندازی پایگاه حافظان سلامت از برنامه‌های این هفته است.

حسین بیان کرد: بسیجیان شهرستان اصلاندوز در سال‌جاری در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا،  با مشارکت مردم، بارها معابر و اماکن پر رفت‌وآمد را ضدعفونی و گندزدایی کردند.

ویافزودد: امروز دشمنان از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به دنبال تغییر باورها و اعتقادات جوانان کشور هستند که در همین راستا، بسیج برای خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان، گردان‌های سایبری را راه‌اندازی کرده است.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد