سرویس: اجتماعی
کد خبر: 88007
|
16:04 - 1399/09/04
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

عمق معنای واژه بسیج را باید در حیطه ایثار، شهادت و از خودگذشتگی جستجو کرد

عمق معنای واژه بسیج را باید در حیطه ایثار، شهادت و از خودگذشتگی جستجو کرد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه طرح سردارشهید حاج قاسم سلیمانی در راستای مبارزه با ویروس کرونا تجربه بسیار خوبی است،گفت: عمق معنای واژه بسیج را باید در حیطه ایثار و شهادت و از خودگذشتگی و خلق حماسه های جاودان جستجو کرد.

به گزارش سبلان ما ، ظهر امروز  جلسه حلقه صالحین فرماندهان بسیج ادارات و جامعه پزشکی استان در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل  با حضور دکتر حبیب زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، حجت الاسلام واحدی زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، سرهنگ جمشیدی فرمانده بسیج ادارات سپاه استان و  جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان بسیج ادارات به همت پایگاه مقاومت بعثت و بسیج دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

دکتر حبیب زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در این نشست با بیان اینکه زبان از بیان مفهوم بسیار عمیق و موثر کلمه بسیج، قاصر است گفت: عمق معنای واژه بسیج را باید در حیطه ایثار و شهادت و از خودگذشتگی و خلق حماسه های جاودان جستجو کرد.

وی با بیان اینکه فعالیت های بسیج معطوف به زمان جبهه و جنگ نیست تصریح کرد: بسیج علاوه بر خلق حماسه در دوران هشت سال دفاع مقدس، در شرایط و موقعیت های حساس و مختلف موثر بوده و نقش مهمی را ایفا کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: نمونه بارز نقش همه جانبه و موثر بسیج، در همین دوران اپیدمی کرونا بوده که با مشارکت دانشگاه و همزمان با هفته گرامیداشت بسیج، طرح سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی شروع شده و تجربه بسیار خوبی بوده و امیدواریم به برکت نام سردار بزرگ اسلام و نام مقدس بسیج، بتوانیم اپیدمی کرونا را شکست دهیم.

لزوم فرهنگ بسیجی و روحیه ولایت پذیری و انقلابی  در جامعه

 حجت الاسلام واحدی زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از اخلاص و کسب رضای خداوند، دوراندیشی و ولایت پذیری  به عنوان شاخصه مهم بسیج عنوان کرد و گفت: امیدواریم فرهنگ بسیجی و روحیه ولایت پذیری و انقلابی را در تمامی جامعه و ادارات و دستگاه‌های اجرایی پیاده نماییم.

روایتگری عبدی از جانباز هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از فرماندهان بسیج ادارات و پیشکسوتان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از جمله برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد