سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 88020
|
09:21 - 1399/09/05
نسخه چاپی

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل‌ میراث‌فرهنگی اردبیل خبرداد:

فراخوان خلق اثر از پرتره شهید سپهبد قاسم سلیمانی بین صنعتگران اردبیل

فراخوان خلق اثر از پرتره شهید سپهبد قاسم سلیمانی بین صنعتگران اردبیل
معاون صنایع‌دستی اداره‌کل‌ میراث‌فرهنگی استان اردبیل از انتشار فراخوان خلق اثری از سردار شهید قاسم سلیمانی خبرداد و گفت: هنرمندان علاقمند و صنعتگران صنایع‌دستی تا پایان آذرماه می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

 ناصر محمودی معاون صنایع‌دستی اداره‌کل‌ میراث‌فرهنگی استان اردبیل در گفتگو با  سبلان ما ، از انتشار فراخوان خلق اثری از پرتره سردار شهید قاسم سلیمانی از سوی این اداره‌کل خبرداد و گفت: هنرمندان علاقمند و صنعتگران صنایع‌دستی می توانند با ارائه آثار خود در این فراخوان شرکت کنند.

وی افزود: این فراخوان برای برگزاری مسابقه طراحی، اجرا و خلق اثری از پرتره سپهبد سلیمانی با موضوعات شهید حاج قاسم سلیمانی با شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس، شهید حاج قاسم سلیمانی با امام(ره) و مقام معظم رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه‌ها و صحنه‌های مقاومت و دفاع از حرم منتشر شده است.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل‌ میراث‌فرهنگی استان اردبیل در ادامه سخنان خود به جزئیات این فراخوان اشاره کرد و گفت:: تمامی علاقمندان، هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی در رشته‌های قلم‌زنی، نگارگری، منبت چوب، معرق چوب، سفالگری و حکاکی روی چرم می‌تواند در این مسابقه شرکت کنند.

وی با بیان اینکه هنرمندان صنعتگر تنها تا پایان آذرماه فرصت شرکت در این فراخوان دارند، گفت:: داوری و انتخاب آثار سه تا چهارم دی‌ماه خواهد بود که از بین آثار ارسالی سه اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب و جوایز نفیس اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد