سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 88021
|
09:43 - 1399/09/05
نسخه چاپی

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری اردبیل:

تولید 3 فیلم کوتاه با محوریت بچه های مسجد در اردبیل

تولید 3 فیلم کوتاه با محوریت بچه های مسجد در اردبیل
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل از تولید 3 فیلم کوتاه با موضوع و محوریت بچه های مسجد خبر داد.

سیدحامد اسحاقی مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما،  از تولید دو عنوان فیلم کوتاه و یک عنوان نمایش با موضوع و محوریت بچه های مسجد خبر داد و گفت: این دو فیلم با همکاری حوزه هنری و کانون های مساجد در قالب تفاهم نامه ای که در سال های اخیر منعقد شده است تولید شده.

 وی با بیان اینکه جریان سازی هنری در مساجد می تواند بستر مناسبی برای نشان دادن رویدادهای فرهنگی با محوریت مساجد به جامعه باشدگفت: بر همین مبنا طی هماهنگی های  به عمل آمده با دبیرخانه کانونهای مساجد استان اردبیل دو فیلم کوتاه با عناوین « حضور» و « دروازه های آسمان» و یک نمایش به نام کلیددار کعبه تولید می شود.

اسحاقی با بیان اینکه  این همکاری فرصت بسیار خوبی برای تعامل هنرمندان حوزه هنری و کانون های مساجد است افزود: هدف از این گونه تولیدات استفاده از ظرفیت های کانونهای فرهنگی هنری مساجد و جریان سازی تولیدات هنری با تکیه بر موضوعات مذهبی و انقلابی و مهمتر از همه کشف استعدادهای نو از بین علاقه مندان و فعالان این کانون ها می باشد. و تا حد امکان سعی بر این است تا بازیگران و عوامل پشت صحنه از میان این استعدادها انتخاب شود.

گفتنی است فیلم «حضور» به کارگردانی حسن اسداوغلی و فیلم «دروازه های آسمان» به کارگردانی احسان ظهیری اردبیلی و نمایش «کلید دار کعبه» به کارگردانی آرمان دانشور با موضوع مسجد و با محوریت اعضای کانونهای مساجد در مرحله تولید قراردارند.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد