سرویس: اقتصادی
کد خبر: 88029
|
13:11 - 1399/09/05
نسخه چاپی

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

ریشه بزهکاری ها در مشکلات اقتصادی دارد

ریشه بزهکاری ها  در مشکلات اقتصادی دارد
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مسلماً بسیاری از گرفتاری ها، آسیب‌های اجتماعی و وقوع جرایم و بزهکاری ها در جامعه ریشه اقتصادی داشته و فقر و بیکاری عامل اصلی وقوع این جرایم می باشد.

به گزارش سبلان ما ، ناصر  عتباتی، پیش از ظهر امروز در پانزدهمین جلسه کمیته اجرایی حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال استاناردبیل اظهار داشت: همه دستگاه‌ها اعم از قضایی و اجرایی برای حمایت از فعالان و سرمایه‌گذاران اقتصادی مصمم هستند و بر خود وظیفه می دانند تا با تمام توان در راستای حل مشکلات و معضلات بخش تولید گام بردارند.

وی افزود:تاکید مقام معظم رهبری بر انجام فعالیت‌های سالم اقتصادی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی با استفاده از ظرفیت‌های داخلی، نقشه راه و مسیری روشن برای کلیه مسئولان و دست‌اندرکاران امر اقتصادی کشور ترسیم کرده است.

رئیس دادگستری استان اردبیل گفت: همه ما وظیفه داریم تا در حوزه‌های مختلف اقتصادی با اتکا به این تاکیدات و رهنمودهای ایشان در رفع مشکلات اقتصادی همت مضاعف و روز افزون داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مسلماً بسیاری از گرفتاری ها، آسیب‌های اجتماعی و وقوع جرایم و بزهکاری ها در جامعه ریشه اقتصادی داشته و فقر و بیکاری عامل اصلی وقوع این جرایم است.

عتباتی اذعان داشت: بنابراین هرگونه گام برداشتن برای برطرف نمودن این معضلات و مشکلات مردم  یک کار متعالی و بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد