سرویس: اجتماعی
کد خبر: 88034
|
16:51 - 1399/09/05
نسخه چاپی

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل:

سازمان تامین اجتماعی در سرعین هتل 4 ستاره احداث می کند

سازمان تامین اجتماعی در سرعین هتل 4 ستاره احداث می کند
مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: با توجه به فضای ایجاد شده در زمینه گردشگری و توریسم در کشور، سازمان تأمین اجتماعی نیز با استفاده از همه ظرفیت های خود در این حوزه ، نسبت به احداث پروژه های گردشگری برای حضور فعال تر در این عرصه اقدام کرده است.

به گزارش سبلان ما، سعید بشرخواه در نشست با شهردار سرعین ضمن تشکر از همکاری شهرداری با سازمان تامین اجتماعی در بخش سرمایه گذاری، اظهار داشت : با توجه به فضای ایجاد شده در زمینه گردشگری و توریسم در کشور، سازمان تأمین اجتماعی نیز با استفاده از همه ظرفیت های خود در این حوزه ، نسبت به احداث پروژه های گردشگری برای حضور فعال تر در این عرصه اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه  سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف عاملی برای تداوم رشد اقتصادی شهرها است، افزود: در این میان سازمان تامین اجتماعی به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی با داشتن ظرفیت‌ سرمایه گذاری در شهرسرعین اقدام نموده که خوشبختانه در این راستا شهرداری سرعین با ایجاد زمینه مناسب برای حضور این سازمان  و رفع موانع سرمایه‌گذاری در اجرای پروژه‌های گردشگری ، همکاری خوبی با سازمان تامین اجتماعی دارد که قابل تقدیر است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل با اشاره به پتانسیل‌های قابل توجه این شهر در حوزه سرمایه‌گذاری، گفت: با توجه به ظرفیتهای موجود در بخش توریسم سلامت و توریسم درمانی، که با بخشی از سرمایه گذاری های سازمان تأمین اجتماعی همخوانی دارد، ارزش افزوده مناسبی برای این شهر و سازمان خلق خواهد شود.

با بیان اینکه در سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی در شهر سرعین فرصت شغلی برای ساکنین این شهر توریستی نیز ایجاد خواهد شد، بیان کرد: شرکت رفاه گستر سازمان تامین اجتماعی در زمینی به مساحت3454 مترمربع با زیر بنای 10 هزار مترمربع  هتل 4 ستاره در کنار کتابخانه عمومی شهر سرعین با امکانات شامل 60 سوئیت ، استخر ، رستوران ، سالن آمفی تئاتر و....احداث می کند.

وی افزود: امسال در حدود 250 میلیارد ریال اعتبار اولیه برای اجرای این پروژه تخصیص یافته که با توجه به پیشرفت پروژه، سازمان تامین اجتماعی اعتبار لازم را برای تکمیل طرح در سنوات آینده اختصاص خواهد داد و پیش بینی می شود  در طول 2 سال این پروژه  به اتمام برسد.

هدایت شهردار سرعین در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه مدیریت شهری سرعین بستری امن برای حضور سرمایه‌گذاران در این شهر فراهم کرده است، اظهار داشت : شهرداری سرعین از رویکرد سازمان تامین اجتماعی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در مقوله گردشگری در این شهر است حمایت می کند.

وی افزود: سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی فرصت خوبی برای رونق اقتصادی این  شهر توریستی محسوب می شود.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد