سرویس: اجتماعی
کد خبر: 88039
|
14:36 - 1399/09/05
نسخه چاپی

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه اردبیل:

تحولات سیاسی و اجتماعی کشور بعد از انقلاب حاصل اندیشه و تفکرات بسیجی است

تحولات سیاسی و اجتماعی  کشور بعد از انقلاب حاصل اندیشه و تفکرات بسیجی است

به گزارش سبلان ما ، سرهنگ پذیرا مسئول فرهنگی سپاه ناحیه مقاومت شهرستان اردبیل پیش از ظهر امروز در نشست بصیرت افزایی که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در اداره کل ورزش و جوانان اردبیل برگزار شد به تبیین اهداف و ماموریت بسیج در سطح جامعه پرداخت و گفت: جایگاه بسیج در تمامی عرصه‌ها از جمله اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نقش بسزایی دارد که جایگاه مطلوبی در تمامی عرصه دارد و نقش بسزایی را در جامعه دارد.

وی افزود: جایگاه و نقش بسیج در جامعه امری حائز اهمیت و اساسی است که جوانان انقلابی و بسیجی ما امروزه بر این موضوع توجه ویژه ای دارند.

 پذیرا در ادامه سخنان خود با اشاره به دستاوردهای تفکر و اندیشه بسیجی گفت: تحولات سیاسی و اجتماعی در طول انقلاب حاصل اندیشه و تفکرات بسیجی بوده به طوری که در پیروزی انقلاب و به ثمر رسیدن این نهال نقش بسزایی را ایفا کرده است. و بسیج به عنوان یک شجره طیبه امروز در عرصه های نظامی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی از رشد قابل قبولی برخوردار شده که در دنیا کم‌نظیر است.

وی افزود: حضور بسیجیان در تمامی صحنه ها و حوادث طبیعی مانند زلزله، امدادرسانی، طرح واکسیناسیون، سازندگی در روستاها، کارهای فرهنگی و اجتماعی و در حال حاضر بحث ویروس منحوس کرونا و برنامه های پیشگیرانه قابل توجه است و به عنوان یک نیرویی مردمی و پرتوان، همراه نظام در رویدادهای مختلف نقطه امیدواری بوده است.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد