سرویس: ورزشی
کد خبر: 88040
|
16:52 - 1399/09/05
نسخه چاپی

در مراسم تجلیل از بسیجیان پایگاه های نمونه بسیج ورزشکاران اردبیل مطرح شد:

بسیج تکیه گاه و ذخیره انقلاب اسلامی است/ عضویت ۵ هزار ورزشکار اردبیل در بسیج

بسیج  تکیه گاه و ذخیره انقلاب اسلامی است/ عضویت ۵ هزار  ورزشکار اردبیل در بسیج
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه فرهنگ بسیجی،نمود عینی خود را با حضور بهترین فرزندان این مملکت در دفاع مقدس و سایر میدان‌های نیاز انقلاب اسلامی نشان داده است ، گفت: امروز بسیج باید به عنوان یک تکیه گاه و ذخیره انقلاب اسلامی همچون دردانه‌ای مورد مراقبت قرار گیرد.

به گزارش سبلان ما ،  سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل عصر امروز همزمان با سالروز تشکیل مستضعفین در آیین تجلیل از بسیجیان نمونه کانون بسیج ورزشکاران به جایگاه والای بسیجیان اشاره کرد و  گفت: خدمت صادقانه به مردم کم تر از جهاد در راه خدا نیست و بسیجیان باید همواره با داشتن تفکرات و اندیشه‌های بسیجی در ارائه خدمت تلاش دو چندان داشته باشند.

انوشیروانی به نقش بسیج اشاره کرد و گفت: نقش بسیج در فراهم کردن شرایط مشارکت و تسهیل حضور هماهنگ و نظام‌مند نیرو‌های بسیجی با نظام مدیریتی و فرماندهی جنگ در جبهه و خارج از جبهه در دوران جنگ بسیار اهمیت دارد که توانستند در کوران جنگ و توطئه‌های دشمن در کشور و جبهه‌ها جلوی کوچک‌ترین آشفتگی را بگیرند.

وی افزود: فرهنگ بسیجی،نمود عینی خود را با حضور بهترین فرزندان این مملکت به صورت داوطلبانه در دفاع مقدس و سایر میدان‌های نیاز انقلاب اسلامی نشان داده است و امروز باید به عنوان یک تکیه گاه و ذخیره انقلاب اسلامی همچون دردانه‌ای مورد مراقبت قرار گیرد.

سرهنگ مهدی زاده مسئول بسیج ورزشکاران استان اردبیل نیز با تشکر از همکاری اداره ورزش و جوانان و دیگر مسئولان در برپایی برنامه های هفته بسیج گفت: در حال حاضربیش از ۵هزار نفر عضو این کانون هستند.

وی با اشاره به فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج در آذر ۵۸ ادامه داد: بسیج یک ارزش است، بسیج از مردم و رهبری الهی ولی فقیه بهره می‌برد و بسیجیان سربازان آماده و جان برکف رهبری هستند و تکریم بسیج احترام به مردانگی و مروت است و گرامیداشت هفته بسیج پاسداشت جوانمردی و تضمین آینده کشور است.

او خاطرنشان کرد: باید با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و تقویت روحیه بسیجی همواره در راستای خدمت به نظام جمهوری اسلامی و جلب رضایت مردم گام برداریم.

گفتنی است در خاتمه از تعدادی از بسیجیان کانون بسیج ورزشکاران استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد