سرویس: اجتماعی
کد خبر: 88050
|
15:14 - 1399/09/06
نسخه چاپی

نگاهی به فعالیتهای نسرا اردبیل از سال 98 تاکنون؛

آموزش سواد رسانه به بیش از 5000 نفر در استان اردبیل

آموزش سواد رسانه به بیش از 5000 نفر در استان اردبیل
دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت : بیش از 5هزار نفر، از سال 98 تاکنون آموزش های مقدماتی حوزه سواد رسانه و فضای مجازی را در نسرا اردبیل گذرانده اند.

سمیه شاهی دبیر نهضت سواد رسانه ای  انقلاب اسلامی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگارسبلان ما، اظهار داشت:  هر یک از ما خواسته یا ناخواسته روزانه در معرض میلیونها پیامی هستیم که از  زمین و زمان  برسر ما می‌بارد، فلذا همه نیاز دارند به این‌که در برابر چنین فضایی، چتری بر سر بگیرند که این چتر همان سواد رسانه ای است.

 

وی افزود: نهضت سواد  رسانه ای انقلاب اسلامی (نسرا) از اواخر سال 97 و به منظور ارتقا سواد رسانه ای و تبدیل مخاطب منفعل به مخاطب متفکر در تمام نقاط استان اردبیل حضور فعال دارد و کلاس آموزشی حضوری و مجازی  سواد رسانه را در اقصی نقاط این استان برگزار می کند.

دبیر نهضت سواد رسانه ای  انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت : در مجموع با یک نگاه حداقلی می توانیم ادعا کنیم که از سال 98 تاکنون در استان اردبیل، بیش از 200 کلاس حضوری و مجازی تشکیل شده و قریب به 5 هزار نفر آموزش های مقدماتی حوزه سواد رسانه و فضای مجازی را دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: در راستای استفاده از ظرفیت مردمی و سازمان‌دهی فعالان عرصه سواد رسانه ای در استان ، تاکنون هفت دوره مجازی تربیت مدرس برگزار وتوانستیم  ۳۹ مدرس سواد رسانه را در سطح استان اردبیل آموزش دهیم و این آمادگی را داریم که در سراسر استان کلاسهای عمومی و تخصصی آموزش سواد رسانه را برای همه اقشار و هم استانی های عزیز برگزار کنیم.

شاهی اضافه کرد: این نهضت با استفاده از اساتید توانمند دانشگاهی و حوزوی به فراخور شرایط دوره‌های عمومی و تخصصی سواد رسانه ای برای سطوح مختلف جامعه برگزار می کند که بخشی از این دوره‌ها به صورت مجازی و از طریق پرتال نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

وی تصریح کرد: امسال با توجه شرایط کرونایی اکثر آموزشهای نسرا از طریق سامانه lms.nasraa.ir و به صورت مجازی انجام می شود.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد